• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V40 ''Horror-auto''

Helaas nog niet Izzy.:(

Afgelopen weken veel last gehad van de schouders. Geen enkele vorm van detaillen was daardoor meer mogelijk. 't Kriebelt wel om weer wat te gaan doen, dus hoop je/jullie snel met nieuwe updates te kunnen verblijden.
 
Om de een of andere redenen vind ik de "van niks iets maken" projecten leuker om te volgen dan de "van bling naar nog blinger" . Maar als ik zie met wat voor krik je werkt.... Als ik om de hoek woonde mocht je hem zo lenen, joh doe jezelf een grote lol en koop een garagekrik, hoe groter en hoger ie kan hoe beter. Zo'n kapitaal kosten die niet en het gaat jaren en jaren mee. Werken met zo'n schaarkrikkie is vragen om ongelukken.

Zo, my 2 cent,

beterschap met je schouder.
 
Bedankt voor je reactie Petrus en je beterschapswensen.

Alleen maar fijn dat soort commentaar. Zonder dat zie ik het wellicht ook niet in als ik iets doms doe!;)
 
Ik vroeg me al een poosje af, waarom er geen updates meer kwamen, maar schouder is duidelijk.
Beterschap Joost, en ze hebben mij wijsgemaakt dat jeuk een teken van genezing is, dus als het jeukt om weer te gaan detailen, wijst dat erop dat het herstel van de schouder begint te vorderen. Beter iets te lang wachten (met zwaar belasten) dan door te vroeg belasten weer van voor af aan in de problemen komen.
 
Nog bedankt Cordoba;)

Project komt even op een lager pitje te staan. Jammer, maar moet even. Ga er zeker mee verder, maar moet even rustig aan doen.
Afgelopen week gehoord dat mijn contract in september niet verlengd wordt, dat betekend snel zoeken naar andere job. Daarnaast wil ik begin september de Mont Ventoux beklimmen op de racefiets, om geld op te halen voor de strijd tegen kanker. Deze twee, gecombineerd met een (nu nog) 45-urige werkweek, maken dat ik het detaillen even op een lager pitje moet zetten.. :(
 
Iemand die wellicht interesse heeft om deze auto over te nemen?

Prijs in overleg. Wil het liefst €125,= voor de auto en €500,= voor bij behorende onderdelen, maar nog maals, prijs in overleg.
Kom er gewoon niet meer aan toe en wil hem weg hebben.

Volledige informatie:
Volvo V40 1.8 (122 PK) Europa
- 232.000 gelopen
- BJ 1999
- APK verloopt 09-08-2013.

Technische mankementen (vier maanden geleden geconcludeerd tijdens rit naar mijn loods)
- Accu leeg door vier maand stilstaand
- Trekt naar links (dacht ik).

Extra's:
- Voorscherm
- Bestuurdersdeur
- Passagiersdeur

Prijs in overleg, via PB/mail. Wil er graag vanaf.
 
Kun je wat meer over de auto vertellen?
Is hij APK gekeurd? In hoeverre ligt hij uit elkaar, is hij technisch in orde Etc?
 
APK is vervallen, sind 09 augustus zag ik zojuist.

Technisch wel in orde, accu is alleen dood door vier maand stilstand. Heeft tzt een keer een onderhoudsbeurt nodig.
Voordeur en voorscherm zijn er af, zijn er evt simpel weer op te zetten. Waren fors beschadigd, zitten onbeschadige exemplaren in de juiste kleur bij.
 
op de eerste pagina staat een foto met het kenteken en heb net gekeken bij de rdw en de apk vervalt op 9-8-2013
 
Correct ;) Heb vier maanden geleden voor het laatst met de auto gereden en toen reed hij goed, trok alleen wat naar links, uit mijn hoofd. Kwestie van uitlijnen. Verder zie ik geen problemen mbt een nieuwe APK.

Edit: Stom, het is nog augustus, ik ben in de bonen. APK vervalt komende week dus.
 
ongeveer 232.000. ;)

Volledige informatie:

Volvo V40 1.8 (122 PK) Europa
- 232.000 gelopen
- BJ 1999
- APK verloopt 09-08-2013.

Technische mankementen bij mij bekend:
- Accu leeg door vier maand stilstaand
- Trekt naar links (dacht ik).

Extra's:
- Voorscherm
- Bestuurdersdeur
- Passagiersdeur

Prijs in overleg, via PB/mail. Wil er graag vanaf.
 
Volgens mij de eerste keer in mijn leven dat mijn moeder me geadviseerd heeft om een auto niet weg te doen... :eyes:

Was eigenlijk al van plan om dat hok zaterdag al naar de sloop te brengen, weg is weg, maar mijn moeder adviseerde om dat niet te doen. Ze denkt dat ik er anders spijt van ga krijgen. En, zo redeneert zij, de auto kost je nu toch niets en staat je nu toch niet in de weg.

Tsja.:ja
 
Ik denk niet dat er veel andere moeders zijn die zoiets zeggen :)
Leuk van haar!

Dus we mogen op termijn nog steeds een afgewerkt project verwachten? :-"
 
Haha bij mij is het precies andersom. Bij mij kriebelt het vaker om een projectauto te kopen, maar kan daar thuis en in de straat niet mee aankomen w^^w
 
psychoboarderke;338022 zei:
Ik denk niet dat er veel andere moeders zijn die zoiets zeggen :)
Leuk van haar!

Dus we mogen op termijn nog steeds een afgewerkt project verwachten? :-"

Haha dat bedoel ik maar! Die van mij zegt meestal ook dat we teveel auto's hebben. Nu wil ik er één weg doen, maar adviseert ze me het niet te doen. Vrouwen..... :grinning:

Op termijn zeker. Ben net 1,5 week geleden geleden bij een nieuwe baan. Dat vreet nu nog veel energie maar zal tzt het project weer oppakken.:schaam