Het zijn minder foto's dan ik verwacht had...
Goed. Terug naar woensdagmorgen. Toen dus bezig geweest met de velgen:
De velgen bij aanvang. Eerst goed nat gespoten, daarna velgenreiniger, maar die sprayer was defect, dus Iron.X gebruikt:
Eerste keer paste... Niet te zien, effect nihil. Waarschijnlijk verkeerd aangebracht.
Tweede keer met paste.. Uiteindelijk eigenlijk geen verschil te zien dan voor het reinigen..
Toen, ondanks dat ik maar weinig tijd had, toch even met de binnenkant van één vd velgen bezig geweest:
Iron.X aan het werk (blijft mooi vind ik,^^ )
Heb momenteel de wielen weer onder de V40 zitten. M'n ouders werden er een beetje zenuwachtig van dat ik ze thuis had liggen (ruimtegebrek). Pak het nog'n x keer op wanneer ik een brug heb, dan kan ik ze één voor één echt goed reinigen.
Goed, gisterenavond. Bloed, zweet en tranen om de wielen er weer onder te krijgen. Heeft me veel te veel tijd gekost, tijd die ik gebruiken wilde om schade-delen te demonteren.
Uiteindelijk alle vier er onder.. En toen één er weer afgehaald..
)
Voorscherm aan de bovenkant los gehaald, knipperlicht losgeschroefd (daar klemde hij tegen aan), wielkuip verwijderd (Volvo is gelijk 3KG zand lichter....) en nog wat boutjes en moertjes gedemonteerd. Hij zit wss nu nog op één boutje vast. Ik dacht dat ik daar slecht bij kon maar om 22:50 ontdekte ik dat dat wel mee viel. Toch was ik er toen even klaar mee en heb die maar even laten rusten. Volgende keer weer
Met beleid het scherm iets gebogen. I.v.m bovenstaande. Hij zat ergens vast, maar kon niet ontdekken waar...
En zo heb ik hem achter gelaten: Wiel er onder, krik naar beneden, staat ie dus weer mooi op vier pootjes!
Als laatste: De vlekken op de motorkap. Wil nog eens kijken wat ik met wetsanden kan bereiken!