Cordoba;321538 zei:Hier is voor een detailer aardig wat eer aan te behalen. Ik zie alleen één twijfelachtig punt: ik zie op je foto's dat het bestuurdersportier wijkt, en krijg de indruk dat mogelijk het scharnier verbogen is. Dat kan nog wel eens lastig zijn, om dat goed te krijgen. Overigens als je nieuwe/andere plaatdelen gaat plaatsen: ik zou niet alleen een portier of alleen een voorscherm vervangen, wat grote kans dat je dan direct weer schade hebt als je de deur open trekt. (plaatwerk lijkt gegolfd, waardoor een strak deel direct tegen de gegolfde rand van het andere deel komt, bij openen van het portier.
Otto;321515 zei:Als je dit bij de dealert brengt voor onderhoud, zou er dan een folietje over de zitting gaan? :-"
grandscenicman;321535 zei:Leuk project , al zou ik deze gewoon eerst ff door de wasstraat duwen , scheelt je een paar uur werk :ja
(is misschien al gebeurd ? )
En daarna lekker aan de gang gaan .....
Camiel;321551 zei:Inderdaad, alleen portier en scherm samen vervangen! Als je de deur open maakt zou je moeten kunnen zien hoe de stijl erbij staat.
Overigens is het niet zo moeilijk allemaal, voorportier effe losschroeven op de scharnieren, stekker loshalen en je tilt de deur er zo uit. Spatbord even achter de deur loshalen, onder de motorkap en achter het wiel en je bent de man Meld je anders even aan op het Volvo-forum voor eventuele technische vragen, kunnen ze je vaak wel goed helpen ^
Joost91;321437 zei:Iron-X heb ik, wel de 'vloeibare' versie, niet de Paste. Maar als de vloeibare versie niet werkt kan de paste altijd nog!
Unigrit Finishing Paper - 3000 Grit - 1 vel €2.99
Unigrit Finishing Paper - 2000 Grit - 1 vel €1.99
Unigrit Finishing Paper - 1200 Grit - 1 vel €1.99
Of moet ik minder grote tussenstappen nemen, tussen 2/3000 bijvoorbeeld?
Verder kan ik Sanding Backing Pad wel gebruiken. Nog meer?
Kan ik bijvoorbeeld gewoon Spray and Wipe gebruiken voor het 'nathouden'?:schaam
mk-us;321590 zei:Wasstraat hoef je niks van te leren hoor: god mag weten hoeveel auto's al jááren er doorheen zijn geduwd en dan pas in de handen van een detailer komen
Wellicht makkelijker dan zelf 'klooien' in beginsel, daarna kan je gewoon je gang gaan op de wijze zoals 'het hier hoort'
Waarschijnlijk??mk-us;321686 zei:Waarschijnlijk ben ik hier de vreemde eend, ........