Zo, vanmorgen de V40 opgehaald, gewassen en in de loods gezet. Daarnaast nog wat kleine dingen opgehaald, zoals een lakstift, steeksleutel-set en een mondkapje (bedankt voor de tip!)
Eerst de auto in de wasbox gezet en de motor met Autoglym Machine Cleaner ingespoten en ingeborsteld. Daarna de velgen ingespoten met de velgenreiniger die daar aanwezig is (de door mij bestelde is helaas nog onderweg). Daarna de gehele auto in geschuimd, soort van foambad, maar dan iets minder heftig. Daarna de gehele auto afgespoten, inclusief de kiertjes e.d Hij knapte er aardig van op, al blijft hij ongelooflijk dof.
In mijn enthousiasme toch even een klein stukje gekleid, ondanks dat ik maar weinig tijd had. Heb hier de Poorboys klei staan, die Dibbuz en Jeroen me adviseerde.
Maar resultaat boeken ho maar ( stukje boven de koplamp gekleid ):
Denk dat ik dan toch voor de ''Meguiar's Professional - Detailing Clay - Aggressive'' moet gaan...?!
De velgen zijn ook niet heel bijster opgeknapt. Nu moet ik wel zeggen, dat ik hiervoor geen Iron-X heb gebruikt nog. Alleen de velgenreiniger vd wasstraat. Dus daar valt wellicht nog wel wat eer aan te behalen.
Ik heb trouwens nu grotere foto's, 1024 x 768. Als 800 x 600 meer gewenst is pas ik het aan.