Moet je niet hier komen wonen.rvarkelen zei:Ik krijg gewoon jeuk als ik zo'n vieze auto zie :-"
Paulus de Boskabouter zei:Vind dit nog niet echt vies! Hier op het platteland in Groningen is het pas een dikke vieze drek bende! Alleen maar akkerbouw en landweggetjes hier, dan weet je het wel. Zware Grunneger klei, hartstikke vet spul. Na foamen en met de HD afgespoten te hebben, heb je gewoon een hele vettige laag op de lak.
omdat hij er nog steeds zo bij staat :-" :-&D-J zei:......waarom staan hier nog geen 'after' foto's, Sander, van die dikke Zweed?..... :-" :-b
RST-Smurf zei:Doe er eens wat aan dan kerel8o w^^w
Berkant zei:Deze auto is nog niet zolang geleden behandeld met exp zou dus nog flink in de bescherming moeten zitten, dus foamen afspoelen met hd en dit herhalen zou die al een stuk schoner van moeten zijn lijkt mij:ja
SandeR-design zei:nou..... ik vind het zwaar tegen vallen die spulletjes van poorboy's :-&
1 a 2 weken mooie water druppels daarna zie je al snel dat veel minder worden en na 1 maand is alles er wel af lijkt wel
Berkant zei:Als ik naar mijn ervaring kijk kan ik het niet echt met je eens zijn, het eea is sterk afhankelijk wat je per week met de auto doet of niet doet natuurlijk:rules
Zoals je wagen er nu bijstaat mag er de duurste waslaag op hebben gezeten nou daar blijft idd weinig van over.
Het is dat ik geen afgesloten ruimte heb anders had ik je uitgenodigd in Deventer :rules