• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo V70 modderlook, hoe pak ik dit aan?

https://forum.Carclean.com/cc_postst12219/Volvo-V70-T5-Rdesign-klaar-gemaakt-voor-de-wintermaanden.aspx

16 oktober heb ik hem nog helemaal gedaan

misschien maar weer tijd voor een Ex-p en white diamond en natty's paste wax kuurtje:love

dat is al weer enige tijd geleden en in de tussentijd is het weer natuurlijk ook niet optimaal geweest om lang te mogen genieten van je werkzaamheden ;) ff weer een dagje voor uit trekken.
Mooi wagen trouwens die bumpers doen hem goed maar die uitlaat :O snel een potje mothers aanschaffen of vervangen dat ding breekt die mooie lijnen helemaal af mijns inziens ;)

ben super blij met me zweedse tank :love

ja die uitlaat moet nog gedaan worden ziet er echt niet uit en dan nog is dat geluid wat er uit komt............. is het een honda???is het een golfje???? nee het is een volvo :'( :slotje
komt 3 inch rvs onder met een chipkuurtje van de zomer

beetje druke maand dus denk dat het wel weer januari wordt dat ik heb weer een schoonmaak beurtje geef.

Watvoor motortje zit erin ? hij ziet er fantastisch uit op de uitlaat na, hoewel als hij iets korter was geweest was hij nog niet zo slecht geweest, wel blijven bijhouden natuurlijk met mothers;)

De Volvo-boys onder elkaar. Gezellig hoor.

Ik ga ook nog een duit in het zakje doen. Ik heb zelf een Volvo V70 van eind 2003 ook de 140 pk variant. Zeker niet zo krachtig en lekker als het 2.3i HPT 250pk, maar het geluid van die 5 cilinders is :love .

@ SandeR-design; de R-look staat jouw V70 erg goed. Mooie auto!
@ Berkant; ik heb een V70 omdat deze zo lekker praktisch is, maar zodra ik geen kinderwagen meer mee hoef te nemen, zou de volgende zomaar eens een S60 kunnen gaan worden. Ik heb een zwak voor de S60.

Volvo is een gevalletje paplepel bij mij. Mijn vader heeft bijna 40 jaar voor de Volvo importeur gewerkt. Hij was daar commercieel trainer en heeft met regelmaat de nieuwste modellen mogen testen. De uitjes naar circuits (Assen en Lelystad) kan ik me nog heel goed herinneren. Zelf heb ik vanaf mijn 11e jaar zo´n 12 jaar bij een Volvo dealer gewerkt waar ik vele auto gepoetst heb (ja toen was het nog poetsen). Daarna heb ik ook bij de importeur gewerkt waar ik het voorloopwagenpark (200+ auto´s) beheerde bij de leasemaatschappij van Volvo. Kortom, een beetje een Volvo liefhebber ben ik wel.

Ik heb al 8 wagens gehad op 1 na allemaal Volvo, paps heeft ook bijna 25 jaar bij de dealer gewerkt, nu met pensioen:rules
Destijds ben ik er ook vaak geweest uiteraard en ook diverse demodagen meegemaakt, paps was poetser bij de dealer en ik mocht soms helpen:jippie

Ik vind de S60 een van de mooiste lijnen hebben, gelukkig hoef ik alleen maar een inklapbare buggy achterin te gooien en dat gaat prima:-)^

Toen de R serie van de V en S uitkwam was ik natuurlijk als de kippen bij de demodagen, en volgens mij waren deze demo R'tjes anders als de R's die verkocht zijn aangezien ik in de 5e versnelling (wist niet dat die ook nog een 6 had :schaam ) al op 260 zat en ik van sommige R bezitters hoor dat die niet harder als 250 willen omdat ze begrensd zijn:-/

Tja als opvolger .... geen idee deze blijft nog wel enkele jaren zit nog lekker laag in de km stand 127dkm bouwjaar 2005 we zien wel wat er allemaal op de markt komt, van wat er nu allemaal rondrijd vind ik de nieuwe S80 ook mooi:love

Bedoel je de demodagen in Beesd bij de importeur? Die waren idd altijd erg leuk. Mijn vader zat meestal in de organisatie van die dagen. Voor de verkopers werd er bij een nieuw model nog wel eens een circuit afgehuurd. Uiteraard moesten we daar zaterdag of zondag ook even heen voor de voorbereidingen. Was altijd weer een belevenis die kombaan in Lelystad of een heel circuit voor jezelf in Assen. Ook ben ik een dagje met een S60 T5 naar de Ring geweest. Daar was Autovisie bezig met het testen voor de kerstspecial en daar hadden ze een S60 voor nodig. De rit door Duitsland heen was al mooi met zo'n auto.

De laatste serie S80 ziet er idd niet verkeerd uit. Tijdje geleden in de V8 gereden. Wat een wagen. Zelf zou ik nog wel eens een S60 R willen. Het liefst knalrood.

Ik doelde meer op de demodagen van de dealert zelf, in Lelystad is paps wel vaak geweest maar ik kon dan niet mee]-0

Ooh de S80 V8:love eerst nog even flink sparen en heelwat poetsklusjes erbij doeno:-)

Ah de demodagen voor de klanten. Ook leuk, dealers pakken vaak flink uit voor nieuwe modellen.

ik neem aan dat de wagen ondertussen al gewassen is ?

op naar de volgende : :lol

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]