• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor de lake country fans:

davejanssen

Detailing rookie
26 mei 2008
317
0
Gister even met een "vertegenwoordiger" cq "standhouder" van Lake Country gepraat. Die wist me te vertellen dat er sinds een enkele dagen een nieuw systeem van hun op de markt is.

Backingplate is apart gevormd, randen lopen rond omhoog, dus niet zoals normale compleet platte plate. De pads bestaan uit foam, maar de structuur kan je zeg maar uiteenvouwen in vierkante blokjes.

Ik zie het zo nog voor me, alleen de uitleg is ff wat lastig :grinning:

Helaas geen foto's

TZT zal het hier ook wel voorbij komen...

PS ze lijken op de pads in deze pdf maar dan net wat anders. Wat compacter en platter.
 
Ik zat weer half dromerig naar de complete collectie te kijken die daar aan de muur hing, dus heb niet zo heel goed opgelet met wat hij allemaal zei.

De folder ligt nog bij me collega in de auto, die krijg ik maandag pas weer, anders typ ik het daar wel even van over.


Voordelen zouden zijn: gelijkmatiger afgifte poetsproduct, beter contour volging van de panelen, en nog wat kleine dingen, die hou je van me tegoed.
 
Die staan op de beurs waar jij ook geweest zou moeten zijn. Stonden zoveel poetsmiddelen en poetspad fabrikanten, daar kan je heel bergschenhoek mee vullen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in Frankfurt is die pas weer over twee jaar. Misschien dat je naar bologna kan gaan in Mei volgend jaar. Die is meer Equipment gericht, maar daar zal vast een paar van die gasten staan. Beurs is nog tot zaterdag, aanradertje om wel even te gaan. Met die R8 ben je er zo.
 
Hehe mooie stijl... Je importeur vertellen dat zijn merk nieuwe pads op de markt brengt :)_[]

Tim, no offense hoor, als de kick off op de beurs was en jij het gewoonweg te druk had kan ik dat goed begrijpen.

Ik heb het een keer gehad met een extra grote accu voor een digitale filmcamera en een hele grote camerahandel. Na een speurtochtje op de site van de fabrikant de verkoper vertellen welke accu hij moet gaan bestellen :-b
Dat was ook een goede winkel die bekend staat om goed advies en toch nog steeds scherpe prijzen.