Hoi, ik ben nieuw in de 'autowereld', om het zo maar te zeggen. Ik heb net een MX-5 gekocht (hardtop), en wil hem voortaan zelf schoon maken, dus ik heb spullen nodig. Ik heb wat video's bekeken enzo maar zie momenteel door de bomen het bos niet meer. Eigenlijk heb ik gewoon een lijstje nodig met de dingen die ik nodig heb om mijn auto schoon te krijgen / houden. Geen rare poespas, maar ook geen rommel, en dat voor een acceptabele prijs.
Dus: auto goed schoon en mooi glimmend, maar geen te gekke dingen. Ik ga er niet mee naar de show of zo, het is gewoon een auto voor dagelijks gebruik.
Ik heb een tuinslang met sproeikop, en voor de rest eigenlijk helemaal niets. Alles (zelfs emmers) moet nog aangeschaft worden. Ik zat al te kijken naar van die starters pakketten, maar zelfs die heb je in 50 verschillende uitvoeringen en prijsklassen, en waarschijnlijk mis ik dan nog steeds een paar dingen.
Dus: heeft er iemand een advies voor een beginner?
Dus: auto goed schoon en mooi glimmend, maar geen te gekke dingen. Ik ga er niet mee naar de show of zo, het is gewoon een auto voor dagelijks gebruik.
Ik heb een tuinslang met sproeikop, en voor de rest eigenlijk helemaal niets. Alles (zelfs emmers) moet nog aangeschaft worden. Ik zat al te kijken naar van die starters pakketten, maar zelfs die heb je in 50 verschillende uitvoeringen en prijsklassen, en waarschijnlijk mis ik dan nog steeds een paar dingen.
Dus: heeft er iemand een advies voor een beginner?