Beste forumleden,
Volgende week ben ik van plan mijn auto voor het eerst te polijsten. Het betreft een Lichtblauwe Volkswagen Scirocco uit 2011. De auto heeft lichte wasstraat krassen en enkele lichte krasjes. Op het forum heb ik gelukkig een hoop stappenplannen en topics kunnen lezen. Enkel blijven mij enkele vragen in het achterhoofd die ik nergens (of ik kon ze niet vinden) beantwoordt kan vinden. Mijn auto wil ik gaan polijsten met een DAP 900 die ik aankomende week zal bestellen.
In enkele topics heb ik gelezen dat het niet handig is om met een witte pad te finishen, klopt dit? Zo ja met welke pad is het wel handig om te finishen?
Is een glaze noodzakelijk na het polijsten?
Indien een glaze niet noodzakelijk is, is California Gold Carnauba cleaner wax een geschikte wax?
Ik beschik over de volgende producten:
-Mothers Gold Car wash Zeep
- California Gold Carnauba cleaner wax
- Non ferro
- Artico snow foam
- Q2M Prep (Word aangeschaft)
- DAP 900 V3 Raffini Starterskit - Power pack (Word aangeschaft)
- Dolce Verde Klei set (Word aangeschaft)
Product tips of in het algemeen tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!
Alvast bedankt!
Olav
Volgende week ben ik van plan mijn auto voor het eerst te polijsten. Het betreft een Lichtblauwe Volkswagen Scirocco uit 2011. De auto heeft lichte wasstraat krassen en enkele lichte krasjes. Op het forum heb ik gelukkig een hoop stappenplannen en topics kunnen lezen. Enkel blijven mij enkele vragen in het achterhoofd die ik nergens (of ik kon ze niet vinden) beantwoordt kan vinden. Mijn auto wil ik gaan polijsten met een DAP 900 die ik aankomende week zal bestellen.
In enkele topics heb ik gelezen dat het niet handig is om met een witte pad te finishen, klopt dit? Zo ja met welke pad is het wel handig om te finishen?
Is een glaze noodzakelijk na het polijsten?
Indien een glaze niet noodzakelijk is, is California Gold Carnauba cleaner wax een geschikte wax?
Ik beschik over de volgende producten:
-Mothers Gold Car wash Zeep
- California Gold Carnauba cleaner wax
- Non ferro
- Artico snow foam
- Q2M Prep (Word aangeschaft)
- DAP 900 V3 Raffini Starterskit - Power pack (Word aangeschaft)
- Dolce Verde Klei set (Word aangeschaft)
Product tips of in het algemeen tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!
Alvast bedankt!
Olav