• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel rondje Barry

Welkom en veel leesplezier, mooie beamers zeg en goed op weg zo om ze netjes te maken en bij te houden.
 
Is dat de pagina M3 E46 verkoop & koop onderdelen?
 

Bijlagen

  • C1628927-13B4-42B4-83B0-98DB8D2CBC1C.jpeg
    C1628927-13B4-42B4-83B0-98DB8D2CBC1C.jpeg
    79,1 KB · Weergaven: 56
  • Leuk
Reactions: schaef en Alex_G
Welkom hier.

complimenten voor je uitstekende smaak in auto’s.
zelf vroeger ook 2 E28’s gehad (M535i & 528i) en vele andere Bmw’s…blijven (voor mij) heerlijke auto’s!

Zo te zien heb je al veel waardevolle tips gehad, dat gaat wel goedkomen.

Veel plezier met detailen en vooral lekker rijden!
 
Welkom hier.

complimenten voor je uitstekende smaak in auto’s.
zelf vroeger ook 2 E28’s gehad (M535i & 528i) en vele andere Bmw’s…blijven (voor mij) heerlijke auto’s!

Zo te zien heb je al veel waardevolle tips gehad, dat gaat wel goedkomen.

Veel plezier met detailen en vooral lekker rijden!
Thnx!Zelf alleen eigenaar van de E91 en de E28.
M3 E46 is van mijn vader, denk al 15 jaar in bezit ofzo

Blijft inderdaad een feestje. Wil de E28 naar een wat hoger level gaan trekken qua lak en behandelingen in de toekomst. Evenals wat lager op de wielen en de imitatie Alpina wielen eens omzetten naar een leuke BBS set of iets dergelijks. Maaar, alles op zijn tijd.

Had me vooraf al een beetje ingelezen. Dus als starter denk ik dat ik weet wat ik nodig heb, alhoewel in de toekomst er iets uitgebreid gaat worden ivm machinaal verwerking.