• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Koolraap

tnx.. verwacht dat ik deze week de nodige spulletjes zal bestellen.. wacht nog even op wat persoonlijkere advies van Jeroen, die heeft er iets meer verstand van als ik (plus hij kent mijn auto en budget ook beter).. Maar verwacht wel dat t lijstje niet heel erg veel zal worden veranderd..

zal ff kijken of ik dan wat foto's kan maken van voor- en na de behandeling :grinning:
 
tnx scenic :cool:

@ jan, ik heb begrepen van jeroen dat je nooit genoeg doeken kan hebben :p Maar wat zou genoeg zijn? Dacht zelf aan 3 grote doeken??
 
dank je :grinning:

maar t is t zo erg hier dan, zijn er zoveel hier met een 147?

ben k wel benieuwd naar eigenlijk haha.. of is er wel ergens een lijstje te vinden met de meest voorkomende auto's van eigenaren die lid zijn van dit forum?
 
zoveel??

je kunt ze toch uitwassen? of heb ik dit mis?

of heb je echt eerder 10 nodig voor de hele auto??

heb er geen verstand van nog, dus je kunt me van alles wijs maken :p
 
Jeroen zei:
Tjonge, lijkt hier de 147club wel, maar dan even iets veel meet actiever, stelletje "detailverslaafden ook, oh oh!"
volgens mij ben jij de grootste spammer van alfa147 forum, en ben je ook hier 1 van de meest verslaafde poetser w^^w (niet dat je je daarvoor hoeft te schamen hoor)
 
1) na wassen: drying towel
2) vaste doek voor de velgen
3) afnemen detailer na kleien
4) afnemen polish 1e stap (bv SSR2.5)
5) afnemen polish 2e stap (bv SSR 1.0)
6) afnemen glaze (bv black hole of White Diamond)
7) 2e doek voor de glaze (gebruik nu de M7 van Meg's en die maakt mijn doek snel vuil, ben systematisch aan het overstappen op PB's World)
8) afnemen sealant (bv M21 of EX-P)
9) doekje voor Trims, plastics te doen (bv PB's Trim Restorer)
10) doekje voor chroom, logo's (bv PB's Professional Polish)
11) Doekje voor de ramen
12) Even afronden met Quick Detailer

Dus: Doekjes heb je nooit genoeg ,^^
 
Doeken heb je nooit teveel.
Wassen op max. 40 graden (Celsius), bij voorkeur met een vloeibaar wasmiddel, geen wasverzachter gebruiken en geen bleek.
 
dank u :schaam

heb ondertussen onderstaande besteld:

carclean.jpg
 
ooee mooie lijst..

ik zag er aan het begin altijd tegenop om zoveel in 1 keer te bestellen, en dacht het op een laag pitje te houden..

tog begint het uit de hand te lopen merk ik zelf (vandaag WEER bestelling-kje gedaan)

maar je begint goed koolraap..

ooit nog een keer een dapje start pakket erbij, en je bent zo goed als kompleet:D

je mist alleen een "banden zwart" voor zover ik het zie, maar dat is niet echt belangrijk denk ik
en een velgen reiniger (al gebruik ik daar gewoon dasty voor)
 
haha, ja ik schrok ook van het bedrag toen ik het zag.. Was eerst al voorzichtig, en had mezelf voorgehouden eerst maar eens wat voor zo'n 100 euro te bestellen.. Maar blijkbaar loopt het toch aardig snel op.. Ach ja, ik ben verliefd op mn auto, dus ze mag wel goed voor de dag komen :heart_eyes:

Ik heb idd geen banden zwart of velgenreiniger. De velgenreiniger heb ik nog wel, en ik wou proberen de Poorboys World Natural Look Dressing op mn banden te smeren.. Mocht dit niks zijn kan ik alsnog overgaan naar de Poorboys World Bold N Bright Tire Dressing :D