• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Rick 2007 Chevrolet Express

RickyV8

Detailing rookie
24 jul 2010
4
0
Hallo, mijn naam is Rick en ik heb een Chevrolet Express uit 2007. Deze wagen is voorzien van een 5.3L V8 en heeft 300 pk. Het is mijn werkbus en tevens hobby.

Via deze site wil ik wat meer te weten komen over de verschillende producten en technieken, voor het cleanen van mijn Van.

Groeten Rick

os8u2w.webp

6ykuhl.webp

29ztqf4.webp

29dznmp.webp

vdjxgw.webp

or3x9c.webp

jr3dxh.webp

j0wc9i.webp

2irlpvb.webp

f1e0rm.webp

Welkom op het forum!
Stoere bus, hier op het forum ga je genoeg tips, trucs, producten en technieken vinden om die wagen van jou in goede staat te houden!

Welkom op t forum, ik ben hier ook pas sinds kort en heb al vreselijk veel geleerd hier. Toppie jongens!
Nadeel is wel dat ik daarom ook al heel veel geld heb uitgegeven bij carclean hahaha.

Welkom Rick, da's een flinke lap staal om bij te houden...
Zeker voor een werkvoertuig ('bouw en sloop') lijkt het me nogal een klus om deze netjes te houden, zowel exterieur als interieur.
Veel tijd aan kwijt?

Soepergrover zei:
Welkom Rick, da's een flinke lap staal om bij te houden...
Zeker voor een werkvoertuig ('bouw en sloop') lijkt het me nogal een klus om deze netjes te houden, zowel exterieur als interieur.
Veel tijd aan kwijt?

Ik moet eerlijk bekennen dat hij meestal door de wasstraat gaat (past hij net in) maar dat gaat veranderen, want dat is toch wel zonde. De binnenkant maak ik 1x in de 2 weken schoon.

Gr. Rick