• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

blingbling

Detailing chief
30 aug 2018
58
90
Hallo!

Ik zal me even voorstellen!

Mijn naam is Mark, ik woon in de omgeving van Ommen en wil mij wat verder verdiepen in de wereld van het poetsen. Na een aantal maandjes hier al rond te hebben gekeken heb ik besloten om lid te worden van dit forum.
Sinds een maand ben ik in het bezit van een zwarte Ford Focus en deze wil ik natuurlijk ook goed onderhouden.

Ik heb een aantal auto's gepoetst in het verleden, eerst met Sonax later overgestapt op het merk Meguairs, maar wil nu overstappen naar Poorboys World.
Via dit forum hoop ik wat info te krijgen omtrent het onderhouden van mijn Ford Focus zwart metallic. (foto's volgen nog).
Tevens staat er een C1 bij ons op de oprit rood, en deze moet ook rood blijven dus ook daarvoor zijn tips welkom.
Voorheen aantal auto's gepoetst maar tot op heden nog geen zwarte!

Ben zelf in het bezit van een aantal machine's

-Tornador gun black
- Polijstmachine Flex PE 14-3 125
- Excentrische polijstmachine Tornador PH-21
 

Bijlagen

  • 601420-Tornador-Black-Z-020S-1.jpg
    601420-Tornador-Black-Z-020S-1.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 99
  • 601591-PH-21-Detail-9.jpg
    601591-PH-21-Detail-9.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 95
  • csm_pe14-3_125_mit_pad_1f1f01156a (1).jpg
    csm_pe14-3_125_mit_pad_1f1f01156a (1).jpg
    26,7 KB · Weergaven: 88
Welkom op het forum Mark.
Om een rode auto rood te houden zou ik opletten dat je wax / sealant / coating UV-bescherming biedt. Helaas is het op de website niet altijd even goed aangegeven. Qua waxen zie ik zo wel even een Dodo Juice Supernatural Hybrid Nano SiO2 wax of een sealant als bijv. Menzerna Power Lock / Surf City Garage Nano Seal.
Een zwarte auto poetsen is niet anders dan een andere kleur auto. Alleen zie je eventuele krasjes iets beter ;)
 
Laatst bewerkt: