• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelling

Michiel01

Detailing addict
17 apr 2017
9
60
30
Dag allemaal

Ik ben Michiel en woon in Antwerpen, België.
Heb er altijd van gehouden om met een propere wagen te rijden maar wil me de laatste tijd
meer verdiepen in het detailen van auto's.

Afgelopen week aan de slag gegaan met de DAP 500. Heb de auto eerst gekleid met Auto Finesse clay bar set en ontvet met Gyeon prep. Daarna 1 stap gepolierd met sholl s20 black. Vervolgens terug ontvet en meguairs tech wat 2.0 aangebracht.

Hier wat foto's van mijn allereerste detailling sessie.

IMG_0017.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_0018.jpg
    IMG_0018.jpg
    371,3 KB · Weergaven: 100
  • IMG_0019.jpg
    IMG_0019.jpg
    416,6 KB · Weergaven: 146
  • IMG_0020.jpg
    IMG_0020.jpg
    168,4 KB · Weergaven: 75
  • IMG_0023.jpg
    IMG_0023.jpg
    195,2 KB · Weergaven: 144
  • IMG_0024.jpg
    IMG_0024.jpg
    222,6 KB · Weergaven: 86
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik had vooral waskrassen en enkele iets diepere krassen. De waskrassen zijn volledig weg maar de diepere kan je nog heel erg licht zien. Iemand een idee hoe ik deze nog weg krijg bij een volgende sessie?
 
Voor de diepere kras zou je eigenlijk even met een lakmeter moeten kijken hoe dik de lak nog is.
als je hem met je nagel kan voelen zit het meestal vrij diep en je wil natuurlijk niet door de lak heen
want dan ben je verder van huis.
soms kun je het niet perfect krijgen maar wel nagenoeg onzichtbaar
Maar als je weet dat hij er zit lijkt het voor jezelf meestal een enorme diepe kras terwijl iemand anders hem niet eens kan vinden