• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje Brains BMW320

Brains

Detailing rookie
27 mrt 2016
1
2
Tilburg
Het is Pasen 2016 en de vrouw en kinderen zijn allemaal gezellige Paasdingetjes aan het freubelen. En wat doet Pa dan, precies: een bestelling plaatsen bij CarClean. Meteen ook maar even voorstellen op het forum. Wel zo netjes.

Mijn naam is Brian en kom uit het pittoreske Tilburg.
Als vierwieler heb ik een Imperial blauwe BMW 320D High Exec (touring F31) uit 2013. Als tweede auto hebben we een witte Suzuki Swift Sport. Deze twee auto's ga ik de komende tijd eens flink wassen, kleien, poetsen, waxen etc. Ben nog een 'broekie' op dat gebied. Al heel wat nuttige info en indrukken hier op het forum gelezen en gezien. Bedankt hiervoor!

Naast het autorijden is mijn passie/verslaving motorrijden. Heb een matzwarte Harley Dyna FatBob uit 2010. Maar daar hebben we andere websites voor ;)

grtz
Brains
 
Welkom op het Forum!

We zien je vragen tegemoet, haha!

Ik weet niet of je de Forum-regels hebt doorgenomen, maar daar staat ergens in kleine letters dat het verplicht is om mooie foto's van je bolides te plaatsen. :p

Just kidding! ... (Wél plaatsen, hoor!)


Greetz