• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

Syourt

Detailing trainee
1 jul 2019
36
43
30
Hallo mede autoliefhebber,

Mijn naam is Sjoerd, ik heb van jongs af altijd al een passie voor auto's gehad. Helaas heb ik op het moment de middelen nog niet om mijn droomauto te kopen (Megane RS of BMW 135i). Maar toch wil ik mijn liefde voor auto's uitoefenen in een mooie hobby. Zodoende min of meer laatst het detailen uitgevonden en me hier wat meer in gaan verdiepen, met dit forum al het een en ander te weten gekomen en daarom mijzelf nu ook maar eens aangemeld.

Nu wil ik de lak van mijn auto (diep paarse Renault Clio uit 2007) binnenkort onderhanden nemen, deze zit vol met swirls van het wassen. Eerder dacht ik dat dit niet te verhelpen was zonder er een hoop geld tegenaan te gooien, maar nu ben ik er dus achter dat ik dit zelf aan kan pakken.

Op dit moment is mijn budget niet heel groot, zodoende ben ik op zoek naar een goede 2dehandse polijstmachine (dap500 of 900) om mijn avontuur mee te starten. Wellicht dat er iemand op dit forum is die zijn machine niet meer gebruikt en mij er verder mee kan helpen?

In elk geval, ik ben blij met dit forum en ga er nog veel van opsteken!

Mvg,

Sjoerd
 
  • Leuk
Reactions: Tim en PA27506
Bedankt allemaal voor het warme ontvangst :blush:.. Inmiddels met behulp van dit forum een mooie DAP900 set aangeschaft en de eerste lading producten van CarClean (en wat andere shops) is onderweg. Volgende week zaterdag staat al geplant voor de eerste beurt van mijn auto!

Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan maken van een before en after en hier op het forum kan delen.