• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

Zrobb

Detailing guru
28 mrt 2020
524
138
Leeuwarden
Hallo iedereen!

Ik ben Lyubo, 26 jaar en woonachtig in Leeuwarden. Ik rij sinds mei 2019 in een Peugeot 207 XS. Dit is mijn eerste "goede" auto waar ik wat meer voor heb uitgegeven. Mijn eerste twee auto's waren een Fiat Seicento en een Peugeot 106.

Nu dat ik in een technisch iets betere auto rij kwam ik erachter dat ik hem met veel plezier verzorg dus vandaar dat ik uiteindelijk hier terecht ben gekomen.
Sinds ik de auto heb ben ik in de wereld van detailing gekomen en ik was hem tegenwoordig wekelijks met de hand. Ondertussen voeg ik af en toe h.e.o.a. aan toe maar daar zal ik een aparte post over maken.

Hieronder foto's van de auto zoals hij in mei eruitzag en op dit moment.

IMG_20190510_181245.jpg

IMG_20191009_105912.jpg

IMG_20200327_125917.jpg


De auto is in mijn ogen nog niet helemaal af, momenteel bestaat mijn to-do lijst uit het volgende:
- stickers verwijderen (zijkant en achterkant)
- luxe kentekenplaten + houder zonder bedrijfsnaam
- stoeprandschade herstellen op velg links voor, de rest polijsten en alle vier voorzien van bescherming
- de auto compleet polijsten en voorzien van nieuwe beschermlagen
Dus ik heb voorlopig wat te doen! Helaas ben ik in deze corona tijd alsnog full time aan het werk dus ik heb niet alle tijd om nu alles te doen. Maar voor mij is het leuk om het wat te verspreiden.
Tips zijn altijd welkom! Ik hoop hier nog meer te gaan leren over detailing en natuurlijk wat inspiratie op te kunnen doen.

Groetjes,

Lyubo