Ik ben zo zacht/fijn mogelijk begonnen. Witte pad met
poorboys ssr1, dat deed niet echt veel.... Zachte pad gepakt met rupes geel, finish compount. Deed wel wat meer maar bleven toch nog krasjes zichtbaar. Medium pad met rupes coarse (blauw) ging een stuk beter. Dit een aantal malen herhaalt, tussendoor goed schoongemaakt uiteraard.
Vervolgens afgebouwd met rupes geel op een andere medium pad. Misschien was dat wel voldoende geweest om een paar keer te herhalen maar besloot daarna terug te pakken op de witte pad met de
poorboys en heb het daarna met een liquid wax afgewerkt.
Het vreemde was wel dat mijn bigfoot er gedurende het proces (een na laatste stap) mee stopte.... Toeren liepen terug, kwamen weer op en ploep toen was het gedaan.... Nog even geprobeert en hij ging nog een keer aan maar ook vrijwel direct weer uit? Iemand daar een idee bij?
Met zweet tussen de billen de aller zachtste pad op de rotex gezet.... Wax erop en gaan..... Pffff was even spannend maar dat ging eigenlijk best prima. Nu nog even kijken wat dat nou met die bigfoot is, hoop niet dat ie terug moet...
Nou, plaatjes bij het praatje:
Ik denk dat ik een heel eind ben.... Morgen maar eens goed bekijken maar veel kan het niet meer zijn denk ik.
@Kuip hartelijk dank! Afhaken kan altijd nog maar dat eindigt in teleurstelling, nu ben ik ergens ook wel weer trots dat ik ben doorgegaan en veel heb geleerd.
@AndyVR dank voor alle aanwijzingen en tips! Enorm gewaardeerd!