• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vuil afstotende bescherming

Ik twijfel tussen deze 3

GYEONQ² One
Gyeon cancoat
Nanolex sishield ceramic coating

Maximale wat ik wil uigeven is 100
Ik heb het bedrag iets opgeschroefd.

Ik zoek een coating met lange standtijd.
Goed vuil afstoot.
Wil er minimaal wel 2 a 3x een grotere auto mee kunnen doen.
 
Ik wil totaal 100 uitgeven.
Ik zoek een coating waar ik meerdere keren mee kan doen.

Zoals bijv cancoat meerdere auto,s mee gedaan kan worden.
Dat bedoel ik.
 
Een halve fles is 100 ml coating, voor 2 lagen is dat wel heul erg veel.

Cancoat is eigenlijk een single layer coating. Mohs is de enige coating van Gyeon die in 2 lagen moet.

Ik moet er wel bij zeggen dat in Cancoat zelf ook vaak in 2 lagen aanbreng.
 
@jelle - Nee, 2 lagen maakt alleen je portemonnee dunner. :p Just kidding. Iets wat je in meer dikte aanbrengt zal de levens duur wel wat langer maken. ;)

2 lagen Cancoat en je fles half leeg?? Mij is altijd verteld dat je met een flesje toch wel meerdere auto's kan doen. (Sonax - CC36 topic)
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Ongeveer... Heb niet alleen buitenkant behandeld. Maar ook binnenkant van deuren. Achterklep. En daarna nog 2 fietsen. En nog wel wat.
 
4 auto’s moet zeker lukken.

Een 2e laag zal de levensduur positief beïnvloeden idd... maar verwacht niet de wereld van de 2 laag... het is niet alsof het de levens duur verdubbelt ofzo.
 
Ik heb op een seat Ibiza st 2 lagen Cancoat aangebracht. Toen was het flesje half leeg. Dus erg zuinig!
Ongeveer... Heb niet alleen buitenkant behandeld. Maar ook binnenkant van deuren. Achterklep. En daarna nog 2 fietsen. En nog wel wat.



... '' Ik zei tegen mijn diëtist dat ik maar 1 pizza op had en al vol zat. Het dieet werkt dus goed, want mijn maag is al kleiner! ... ''

... '' Dat ik ook de bijgeleverde salade, knoflookbrood, 1L-slushpuppy en de sauzen had weggewerkt zei ik er niet bij... '' :p
 
  • Leuk
Reactions: Altos en Zluytr
Het gaat cancoat worden.
Ik ga er 2 lagen op zetten.
Vanaf welke tempratuur kan je cancoat op de auto zetten ?
 
Eerst de ingevreten vogelpoep wat aan doen.
Erachter gekomen met wassen.
Helaas zal dit overspuiten worden van het dak.
 

Bijlagen

  • IMG_20180308_164833.jpg
    IMG_20180308_164833.jpg
    294,2 KB · Weergaven: 188
Op het dak is dat vrijwel uit het zicht. Dan is overspuiten een tikkeltje overdreven. Op een zijpaneel zou het wel frustrerend zijn.