Ho maar, ik deed enkel een suggestie, ik wierp een ideetje op, wilde eens een ander licht op de zaak werpen. Krijg ik dan zulke "haat"reacties. Ach ja, op een internetforum is zoiets snel gespuid natuurlijk. Geeft niet, ieder zijn mening, maar toch liever een beetje vriendelijker.
Wat betreft "er wordt vrijwel alleen in Gyeon termen gedacht": ik ben niet met Gyeon getrouwd hoor, maar voor heel veel spullen, en semi-permanente coatings zijn daarbij, is Gyeon met grote afstand gewoon beter. Ik heb best wel al veel geprobeerd, niet alles ter wereld natuurlijk, maar voor veel spullen heb ik geen enkel alternatief voor Gyeon meer nodig. Ook al omdat de hoge prijs enkel een perceptie is. Trim, Tire, Cancoat, Wetcoat,..... ze zijn zo verschrikkelijk zuinig in het gebruik dat ik geen goedkopere producten ken.
Wat "el cheapo" betreft: goedkoop is vaak duurkoop, ook in detailing world.
Dat een detailer zijn auto elk jaar polijst? Dat zal voor sommigen echt wel zo zijn maar ik kan je verzekeren, een auto die nieuw, op een correcte manier in een goede coating gezet wordt en dan, niet vaker dan nodig, op de juiste manier gewassen wordt, daar vind je na twee jaar nog niet veel swirls op hoor. Kom anders maar kijken naar onze Model S en onze, inmiddels 8 jaar oude en slechts 3 maal gepolijste (shame!) GSIII.
Het is maar wat je wil, ieder zijn eigen idee en zin. Als Jelle vindt wat hij zoekt tussen al onze suggesties, dan hebben we hem met z'n allen toch geholpen, niet?