• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Bora krassen

G.Scholtens

Detailing chief
19 apr 2010
201
100
Hallo,

Heb een zilvergrijze vw bora.

hier zitten wat lichte krassen op, echter krijg ik deze niet weg met een scratch remover. Wat zouden jullie als volgende stap doen, als je een laag budget hebt.
Zit zelf dus te denken om met lakstift op te vullen, en daarna ligt polijsten met commandant nr.4

Krassen zijn niet diep, maar van dichtbij kan je ze wel zien zitten en dat wil ik graag weer goed hebben.

Welkom op dit forum.

Ik zou zeggen lees eerst meer eens goed in de diverse onderwerpen hier, dan zul je tot de conclusie komen dat je de commandant in de kliko kunt mikken :-" Old Skool spul :-p

Een foto zou wonderen doen bij het bepalen van de te volgen stappen. :-)^

Zal vandaag proberen een foto te maken en te posten.

Maar als commandant old skool spul is, dat wil toch niet zeggen dat het hiermee niet goed gaat lukken?

Daar gaat het wel mee lukken, het probleem is alleen dat Commandant een polijstmiddel is wat nog al heftig is en waarbij de schuurkorrel niet afbreekt waardoor je in het ergste geval bij te hard drukken o.i.d. door je lak mee kunt gaan. Ook, wat de meeste mensen vergeten, moet je na de commandant nog een aantal stappen doen, in ieder geval waxen.

Je hebt het over lichte krasjes, ik betwijfel echter of deze tot op de grondlak zijn zodat opvullen noodzakelijk is. Denk eerder dat het wat diepere swirls zijn, die prima op te lossen zijn met diverse producten en pads.

Maar zoals eerder gezegt, zonder foto's kunnen we blijven gissen. ;)