• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vw golf 5 station

Lennie de vos

Detailing trainee
28 mrt 2015
9
25
34
Goedemiddag zal me eerst even voorstellen. Ik ben Lennard en rij vw golf 5 station. Ik ben een beginnend detailer.

vandaag voor het eerst echt aan de slag gegaan met de auto. Jammer genoeg niet foto's van ervoor genomen.

conv_1782.jpg
conv_1783.jpg
conv_1784.jpg
 
Eerst de auto met de monello foam gedaan. Daarna gewassen met de monello lavare shampoo. De velgen heb ik gedaan met de monello non-fero. Toen heb ik de auto met de monello dolce verde kleiset. Daarna heb ik een poetsmachine gepakt met autoglym super resign polish. Daarna met de monello ravini finalle gepoetst. En tot slot de meguiars gold class carnauba plus. Op de banden heb ik de meguiars endurance tire gel gebruikt. De onderspoiler met valma plastishine.