• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Phaeton – MY2008 - C.Quartz (Dtld by Aficior – 2012-05)

Mijn tank gaat zelfs 95liter in ;) maar meer dan €123 krijg je er toch niet uit bij de onbemande shellpomp. ( beveiliging ofzoiets)

Maar de cijfers die jij opgeeft worden bij lange na niet gehaald, meer rond de 1:4 wat ik zo gehoord heb.
 
In een woord prachtig. Bescheiden elegantie met een voortreffelijke kleur.
Woonomgeving lijkt mij ook wel oké, evenals de ruimte en de verdere bezetting ;)
 
Nog nooit gezien zo'n auto in real life, laat staan dat ik er van gehoord had!
Wat een aparte verschijning.....
En mijn god, wat een werk heb je daaraan gehad.
Dit is dan wel absoluut waard geweest, schitterend resultaat. Chapeau!:)^
 
Weer een show off zoals,het echt hoort. Super mooi gedaan en een mega resultaat. Echt eeb klasse auto
 
Aficior, ik heb echt genoten van je schrijfstijl, de foto's en het eindresultaat! :)^ Wat een werk moet dit zijn geweest zeg! Erg mooie lakcorrecties, interieur en het hout zijn ook weer in nieuwstaat.

Toch een kleine aanmerking: puur voor de foto's en het eindresultaat zou ik de wielkasten even inspuiten met een el cheapo cockpitspraytje!

Ook een zeer mooie wagen :heart_eyes: Weet van een maat van mij die bij de VW/Audi dealer werkt dat deze W12 blokken bij een onderhoudsbeurt geheel uit de wagen word gehaald inclusief voortrein :eyes:

Trouwens ook een mooie 964 staat daar geparkeerd :heart_eyes:

Nogmaals: top werk kerel :cool:
 
Sjonge... Je hebt er werk van gemaakt zeg, petje af.

Niet alleen van de detail, maar ook van het verslag. :)^

Wanneer de volgende?:-b
 
Wat een ontzettend mooie auto en dito resultaat! Echt iets om trots op te wezen. Je vriend zal meer dan blij geweest zijn toen hij het eindresultaat zag.

Robin
 
Vlojoh zei:
Meer dan blij!
Kan ik geloven!
Daar durf ik de mijne niet naast te parkeren.
(staat dagelijks te Schaarbeek voor de deur van mijn kantoor geparkeerd, bumpers zien er niet uit, maar ben het beu ze steeds weer te laten herspuiten)
Uitgerekend vandaag ben ik de swirls op m'n houten interieurpanelen te lijf gegaan, gehoorzamend aan RJ niet met de cone, maar met hetgeen ik nog liggen had: Poorboys cleaning polish + oranje handpad.
De swirls zijn iets verminderd, maar echt fantastisch is het resultaat niet. De door RJ gebruikte producten staan intussen op m'n Carclean verlanglijst!
 
Een detail van 37 uur8-()) en dan ook nog tijd vinden voor zo'n mooi verslag....

Complimenten voor beide:)^