• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Phaeton – MY2008 - C.Quartz (Dtld by Aficior – 2012-05)

Voor de make over

33mlwer.jpg


Na :cool:

20ozns.jpg


Remklauw in garage gedemonteerd, schoongemaakt en gespoten met caliper-lak. Nieuwe schijven en remblokken erop gezet.
Was ook leuk om te doen, zeer blij met het resultaat

JV
 
Dat ziet er allemaal een stuk mooier uit VloJoh. Ik ben benieuwd naar de foto's met het wiel er ook weer op. Zal vast een heeeeel stuk mooier zijn.

Ik heb de foto's even aangepast naar het hier toegestande formaat, te weten: 1024x768, en aan jou gezonden per e-mail. Mogelijk dat je jouw foto's kunt vervangen door de aangepaste exemplaren. Het zou zonde zijn, wanneer de de moderators de foto's verwijderen om reden van het formaat. Het is namelijk een mooie verschil om te zien.

Je bent in ieder geval onwijs goed bezig geweest en deze aanpassing doet zeer zeker recht aan jouw mooie auto.

Verder is het een geruststelling om te zien dat je nu meerdere doeken voorradig hebt. Ben benieuwd wat je tijdens de Summer Detail zult gaan aanschaffen.

Edit:
Je was snel met het corrigeren van de foto's!!!!
 
Prachtige auto en prachtige werk!
Ligt het aan mijn ogen, of lijkt het alsof hij zo uit de showroom komt?

Erg indrukwekkend.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
@Vlojoh.
Ik vraag me af of de auto nog in zijn bezit is.
Bovenstaande reacties zullen hem zeker plezier doen na al die tijd. Er is zoveel te weten van deze auto en hij wist het allemaal. VW staat in dit geval eigenlijk niet voor VOLKSWAGEN, maar voor VERGELTUNGSWAGEN.
(Vergeldingsauto).
 
ik was ook al aan't denken: post van 2012 nieuw leven ingeblazen, dus ik dacht dat die weer eens onder handen genomen was...
"Hoe zou het nog zijn met...?"