• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail VW Polo Zwart

Jestar

Banned
Disaster of Bling
13 jan 2016
233
40
31
Dit weekend een VW Polo aangepakt.

Auto heeft zoals te zien is een lange relatie gehad met de wasstraat.

Wat er aan gedaan is:

  • Foamen
  • Ijzerverwijderaar
  • Wieldoppen reinigen
  • Handwassen
  • Kleien
  • Lak strak maken met Professional Polish
DSC_0253.NEF.jpg
DSC_0254.NEF.jpg
DSC_0255.NEF.jpg
DSC_0256.NEF.jpg
DSC_0258.NEF.jpg
DSC_0259.NEF.jpg
DSC_0260.NEF.jpg
kras.JPG
kras1.JPG


Daarna Glaze aangebracht, Sealant + getopt met Sealant(nano polymeer)

DSC_0261.NEF.jpg
DSC_0262.NEF.jpg
DSC_0263.NEF.jpg
DSC_0264.NEF.jpg
DSC_0266.NEF.jpg
DSC_0268.NEF.jpg
 
Ken de lak van deze polo's wel, eerste zicht redelijk zacht, maar échte correctie moet je hard voor werken... Was daarom benieuwd naar de behaalde correctie met enkel pro polish.
 
Dat is ook logisch, er was geen budget voor het echte polijst werk. Het ziet er nu optisch goed uit.
 
Dat ziet er toch al heel veel beter uit dan dat het was, goed werk geleverd.

Heb vandaag toevallig ook de mini met prof polish gedaan. Op de pianolak kon ik met de witte pad wel wat krasjes weg krijgen, maar op de witte lak 0% correctie alleen maar reiniging en glans.
 
Heb weer iets bijgeleerd. Dat product dat je hebt gebruikt (Sealant, Nano Polymeer) trekt wel mn aandacht. Zal voor het volgende keer zeker in mn mandje liggen. En touwens je Polo Ziet er echt Sexy uit

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Dat ziet er toch al heel veel beter uit dan dat het was, goed werk geleverd.

Heb vandaag toevallig ook de mini met prof polish gedaan. Op de pianolak kon ik met de witte pad wel wat krasjes weg krijgen, maar op de witte lak 0% correctie alleen maar reiniging en glans.
Klopt, is alleen voordat je de wax/sealant aanbrengt!
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Heb weer iets bijgeleerd. Dat product dat je hebt gebruikt (Sealant, Nano Polymeer) trekt wel mn aandacht. Zal voor het volgende keer zeker in mn mandje liggen. En touwens je Polo Ziet er echt Sexy uit

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Niet mijn polo haha, rij zelf iets specialers:D
Anders moet je een pb sturen dan geef ik je meer info.
 
Mooi opgeknapt weer! Welke stappen heb je gevolgd voor het gebruiken van de professional polish?
Heb de wagen eerst gefoamed, daarna ijzerverwijderaar zijn ding laten doen. Gewassen en gekleid. En daarna met een witte pad + polish aan de gang gegaan.
 
Ik zou toch schrikken als ik een zwarte auto heb en alles zó onder de swirls zit. :scream:

Wilde de persoon niet liever deze simpele detail overslaan en sparen voor een mooie polijstbeurt? :p



Greetz
 
Ik zou toch schrikken als ik een zwarte auto heb en alles zó onder de swirls zit. :scream:

Wilde de persoon niet liever deze simpele detail overslaan en sparen voor een mooie polijstbeurt? :p



Greetz
Ik stuurde een foto van toen hij net gewassen was en hij vond hem er toen al goed uit zien:worried: