• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar behandelen jullie je/de auto(s)?

Heb sinds kort ook een kleine garage bij een boer gevonden (5x5).
Van die boer hoorde ik dat veel van zijn collega's wel ruimtes verhuren maar dat dit niet via marktplaats gaat.
Teveel nare ervaringen met wietkwekers. Ze verhuren nu alleen de ruimtes aan bekende van de huurders zodat ze een beetje weten wat ze kunnen verwachten.

Je zou kunnen proberen om gewoon een paar van deze bedrijven langs te gaan en vragen of ze wat beschikbaar hebben.
 
Onder de carport. Als het allemaal goed gaat zal de carport dit jaar nog omgetoverd worden tot dichte garage. in de lengte komt,richting woning 2 meter bij.

kras006.jpg
 
Ik ga altijd naar mijn ouder heb ik tenminste water en stroom, maar helaas in de zon dus wacht altijd het juiste weer af.
Kan niet alles hebben.
 
Gelukkig een huis kunnen vinden met een mooie garage erbij van 5m x 8m voorzien van voldoende stopcontacten, een grote werkbank en een klein werkbank. Compressor met aansluitingen door de gehele garage en in het plafond 6 tl bakken verwerkt van 2x 36watt per stuk.

Alle poetsspullen staan in een grote archiefkast de overige spullen in stalen opberg rekken. Hierdoor nog genoeg ruimte vrij om aan grote autos te kunnen werken zonder ze te hoeven verzetten. Met andere woorden ik klaag niet :-b
 
Als ik een auto doe doe ik dat als 't even kan binnen in de hal van de kas. eenmaal sealant en wax aan 't aanbrengen doe ik dat 't liefst buiten.

89967d06.jpg
 
Ik was en evt klei de auto in de wasbox bij de benzinepomp in pr. alexander en rij naar mijn plekkie onder de brienenoordbrug , plusminus 400mtr in het vierkant, staat daar altijd droog
en kan daar rustig de rest van de auto doen .wel wat lawaai van boven maar daar heb ik de deelgemeente al over aangeschreven.:D
en altijd zicht op de mooiste lichtmasten van nederland

groet kees
 
Thunderbird zei:
Gelukkig is mijn garage groot genoeg om er fatsoenlijk een auto te kunnen detailen. Een V70 gaat bijvoorbeeld prima. De garage is verwarmd, krijgt het alleen niet helemaal warm, maar met 2 1000W halogeenlampen er bij ook in de winter geen centje pijn en desnoods een klein ventilatorkacheltje er bij :heart_eyes:


Het kan wel kloppen ,want die radiator heeft niet al te veel vermogen.

Wat je kan doen is een T33 (3 plaats)ophangen ipv T21 a 22 wat je nu heb .daarbij de radiatoren in de hal en evt woonkamer iets dichter zetten niet te veel en dan zal je meer flow op de radiator in de garage krijgen