• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarmee auto afdrogen..

Ik gebruik de Waffle Weaven van PB nu ook al enige tijd en hij bevalt mij perfect! En als iets gewoon goed is waarom zou je dan een duurdere optie nemen die denk ik niet of niet veel beter is of kan zijn? :-/

die waffle weave van PB heb ik ook. Is eigenlijk mijn eerste droogdoek, ik kan dus niet echt vergelijken.
Maar ik stond er echt versteld van hoe goed die droogde!

Ben ook tevreden van de waffle weave van PB maar na één wagen te hebben afgedroogd ermee is zijn absorptievermogen toch grotendeels bereikt terwijl de Carrand droogdoek makkelijk nog een wagen aankan.

Daar hoop ik ook op. Ik heb hoge verwachtingen van de Carrand doek. De PB wafel gaat als reservedoek gebruikt worden (overigens wel een goede reservedoek)

Weet niet of ik nu ga vloeken in de kerk hoor.

Maar als je je dak en je motor kap eerst met zoon rubber ding (je weet wel)aftrekt heb je toch al het grootste deel van je water kwijt, en droog je het na met je Miracle Dryer.

Werkt prima voor mij, en geloof me het dak van een Avansis Wagon heeft veel water :) en de doek is nog droog en de avansis straalt :love

Ik heb zowel de PB als de miracle dryer als de carrand doek. Bij mij zijn de MD en carrand (feitelijk hetzelfde) mijn grote favoriet. Die twee zijn veel minder snel verzadigd dan de PB.

Ergens in een hoekje heb ik nog een Flexa Hydra Blade van Autoglym liggen. 1 keer gebruikt en toen kwam er 1 zandkorreltjes tussen de trekker en de lak. Mooi ding om de ramen van je huissie mee te lappen maar de auto? Nooit meer:|~*

jeffrey rallye zei:
dan ga ik denk maar voor waffle weave p.b.. :auw :schaam

Je hoeft je voor de PB doek niet te schamen hoor. Het is echt een hele goede doek. Ben er zelf nog steeds tevreden over. En bij een goed onderhouden auto krijg de hele auto er gemakkelijk mee droog. Vervolgens nog even nalopen met een quick detailer en je auto staat er weer spic en span bij.

Als je je auto goed hebt gewassen en afgespoeld moet zo'n trekker wel goed werken :! maarja die ene keer dat je dat dus niet goed hebt gedaan :lol

Ik gebruik altijd de waterblade in combinatie de WM,het meeste water ben je kwijt en dan is je WM niet zo snel verzadigd:jippie en hij geeft geen krassen hoor dat komt door het silicone blad

DKBM zei:
Je hoeft je voor de PB doek niet te schamen hoor. Het is echt een hele goede doek. Ben er zelf nog steeds tevreden over. En bij een goed onderhouden auto krijg de hele auto er gemakkelijk mee droog. Vervolgens nog even nalopen met een quick detailer en je auto staat er weer spic en span bij.

oke' ;)
:-d :-)^

Hoi,

Ik gebruik de Miracle dryer, kan ik de hele auto meedoen. Als je droogt, voel je dat de doek zwaarder wordt, maar het lukt me niet om hem uit te wringen. Daarnaast heb ik de droogdoek van Poorboys, ook ideaal. En laatst heb ik MF droogdoeken bij de Blokker gehaald, 2 stuks voor €5.99, om je glazen streeploos schoon te krijgen, maar ik gebruik ze voor de auto, mn voor de velgen en de binnenkant/onderkant portieren. Het zijn wafeldoeken.

Miracle Dryer van Chemical Guys gekocht na het lezen van dit topic.

Pakket vandaag binnen gekregen. En Wat een superdoek.
Had de auto zo droog. Heerlijke doek.

Had een doek van Mothers maar die is er niks bij. :love

jeffrey rallye zei:
ik heb hem van waffle weave p.b..
super doek!! :-d :-)^
echte toppertje!!

meteen gebruikt na het auto wassen :)
kon het niet laten :auw
Een paar keer wassen was wel noodzakelijk voordat hij echt lekker werkte.
Viel in eerste instantie een beetje tegen dus. Maar zoals gezegt, een paar keer wassen en hij gaat als een tiet alhoewel ik de voorkeur geef aan de Cobra Supreme Guzzler. Die is ook weer iets duurder.