• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarmee auto afdrogen..

Ik gebruikte altijd de WM van Meg...!
Maar echt tevreden was ik er niet over, zeker met lagere temperaturen lukt het niet om de wagen echt droog te krijgen.
Nu gebruik ik eerst de WM voor de grootste plassen en daarna de
Chemical Guys Miracle Dryer!
Dat is tenminste wel een goede doek, supergroot en zacht!
 
Vandaag voor het eerst de Miracle dryer van Chemical Guys geprobeerd.

Perfecte, maar dan ook echt perfecte droogdoek!

Dak van de station was nog kletsnat. Doek er op leggen en er 1 x overheen trekken en het dak was streeploos droog. Super!
 
ook ik heb vandaag de Miracle Dryer geprobeerd, maar dan wel de originele versie van Carrand. Ondanks dat het vanmorgen (rond 09.15h) erg vochtig was buiten door dauw/mist en de auto niet helemaal op de jusite wijze is afgespoeld, was de auto met de Carrand doek in no time droog. Groot verschil met de PB Waffle weave is dat de Carrand doek het water direct opneemt, terwijl de PB-doek het water op liggen delen (zoals het dak) meer voor zich uit schuift. De Carrand doek voelde daarnaast ook minder nat aan dan ik gewend was met de PB-doek.

Overigens blijf ik erbij dat de PB-doek nog steeds een uitstekende doek is, niet te vergelijken met de Meg's Water Magnet.
 
Vorige woensdag mijn eerste levering van carclean mogen ontvangen, waaronder de droogdoek van Carrand. Alles werd perfect afgeleverd met wat extra's in de doos. Van een perfecte service gesproken !

Vandaag mijn "carranddoek" voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat het verschil met de droogdoek van meg's groot is. Daar waar het niet lukte de wagen droog te krijgen zonder hem tussendoor eens uit te wringen nu met de carranddoek een perfect resultaat.