• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Hoi hoi mensen,

kom net uit mijn werk, en parkeer netjes de auto voor de deur.
Ben nog niet uitgestapt, of de buurvrouw komt naar buiten hollen. En roept:
Iwan, Iwan ik heb (weer) een pakketje voor je. Dus je kan meteen weer aan het 'werk'.
En vraagt meteen aan mij of het wel goed met mij gaat. Dus ik zeg: hoe zo???
Nou zegt ze; je auto glimt niet zo als ik gewent ben!!!!:D

En daar heeft ze echter wel een punt! Moet de auto inderdaad snel weer eens wassen.

Dus via deze weg wil ik het Carclean team weer ontzettend bedanken voor de SUPER snelle levering van mijn pakketje.
Het pakketje bevat trouwens een Dap 900 met toebehoren. Ik was/ben al helemaal tevreden met de Dap 500, maar wil een stapje verder gaan. Mijn eertse bevindingen van de 900 horen jullie snel.

Vriendelijke groet Iwan Raave.
 
ik had deze week een bestelling gedaan
nog geen tijd gehad om betaling uit te voeren
en kreeg vandaag al telefoon van mijn ouders dat er blijkbaar een pakketje van carclean was toegekomen...
met dat ik ziek thuis zit vanaf vandaag direct maar betaling in orde gemaakt!!!


wat ik ook fantastisch vind ik dat je altijd een vraag mag stellen en je altijd vlug, duidelijk antwoord terug krijgt!

ik vroeg bv een was, goed kwa prijs-kwaliteit en die lang bleef zitten
ze raden me de dodo blue velvet aan, in september 2 laagjes gelegd (dat ik zeker elk plaatsje mee had) en heb nog altijd prachtige beading!

ik ben echt blij dat ik deze site gevonden heb!
 
Ik weet niet hoe ik ooit bij Carclean ben gekomen, maar mijn ervaringen zijn zeer positief. Voor een beginnend detailer zeer waardevol. Goede producten en een gedegen advies. Wat wil je nog meer. Het is niet alleen verkopen, maar ook het streven naar tevreden klanten. Geen vraag is ooit teveel.

Ga zo door! :D
 
Eergisteren een bestelling geplaatst (wat later in de avond) en vandaag stond de TNT netjes met de doos voor de deur :party:
Helaas, geen verrassing bij mij in de doos. Ik denk dat komt omdat ik al 10% korting heb gekregen omdat ik lid ben van de Focusclub :)^

Maar, wederom een prima service.

2 April kom ik langs in de winkel voor de Beginners Clinic, ben heel benieuwd.
 
Woensdagavond laat een bestelling geplaatst en totaal niet op gelet dat 1 van de produkten niet leverbaar was.

Donderdag einde van de middag toch even met Tim op de chat gesproken. Hij zag het ook direct en splitste zonder moeite de order naar 2 stuks en een uur later ontvang ik mail met de melding dat de order verzonden is.

Service waar je in deze tijd eigenlijk alleen nog maar van kan dromen :)^

[edit] Net even met mijn wederhelft/directie gebeld. De bestelling is vanmorgen al bezorgd voordat ze naar haar werk ging :party:
 
Ik hoop dat ik eerlijk mag zijn en dat dit gewaardeerd wordt, want mijn eerste indruk/kennismaking met CC was eigenlijk niet zo goed.

Had nog niets eerder gekocht bij CC en kwam via een ander forum op de GB van de padwasher terecht en heb deze via de webwinkel besteld.
Ik had nog het e.e.a. nodig, dus dacht laat ik de beste man maar gelijk belonen voor zijn inzet m.b.t. de GB door dit bij hem te bestellen.

Had al gezien dat diverse producten iets duurder waren als elders.
De aantrekkelijk geprijste Padwasher maakte dit echter meer als goed, dus dat interesseerde me niet eens zo.
Affijn ik het e.e.a. uitgezocht (waaronder DoDo Juice) en vervolgens richting de afrekenprocedure.
Ik had aangevinkt dat ik extra verzekering tijdens het verzenden wilde en dat stond er keurig bij berekend.
De standaard verzendkosten waren naar nihil gereduceerd, vanwege mijn ordergrootte dus dat hefde mooi die iets duurdere prijzen op.
Echter, zie ik daar ineens staan dat ik moet betalen omdat ik wil betalen (er werd geld berekend om te mogen telebankieren)...
Heb zelf een webshop gehad en meer dan eens zelf bij een webshop besteld en dit verder nog nooit meegemaakt.
Ik zat hard in twijfel om de bestelling te annuleren, maar ik wilde zo graag de DoDo wasjes die ik had besteld...
Affijn toch maar verder gegaan en ik zie tot mijn stomme verbazing in het volgende scherm; dat het bedrag voor te mogen betalen weer was verdwenen.

De afhandeling ging verder perfect.
Ik had de volgende dag keurig m'n bestelling binnen en was blij verrast met het extra presentje en de schuimpjes.

CC had aan mij op het einde een tevreden klant en deze tevreden klant gaat zeer zeker in de toekomst meer bestellen.
 
De standaardkosten zie je wel meteen dat die weggehaald worden ( omdat je koos voor verzekerd ), maar de twijfel sloeg toe op het moment dat je de kosten van telebankieren voorgeschoteld kreeg.
Deze kosten verdwenen wel, maar pas na je had gekozen om verder te gaan en het totaal te gaan afrekenen.
Kortom: het was voor jou als consument dus prettiger geweest als je die extra kosten OF niet gezien had ( daar ze toch verdwijnen ) OF dat ze doorgekrast staan oid
Klopt deze samenvatting? ( en ga er maar gewoon vanuit dat indien bestelling>€60 je niks hoeft te betalen aan extra kosten ( in NL ))
 
Frans zei:
Ik hoop dat ik eerlijk mag zijn en dat dit gewaardeerd wordt, want mijn eerste indruk/kennismaking met CC was eigenlijk niet zo goed.

Echter, zie ik daar ineens staan dat ik moet betalen omdat ik wil betalen (er werd geld berekend om te mogen telebankieren)...
Heb zelf een webshop gehad en meer dan eens zelf bij een webshop besteld en dit verder nog nooit meegemaakt.
Ik zat hard in twijfel om de bestelling te annuleren, maar ik wilde zo graag de DoDo wasjes die ik had besteld...
Affijn toch maar verder gegaan en ik zie tot mijn stomme verbazing in het volgende scherm; dat het bedrag voor te mogen betalen weer was verdwenen.

De afhandeling ging verder perfect.
Ik had de volgende dag keurig m'n bestelling binnen en was blij verrast met het extra presentje en de schuimpjes.

CC had aan mij op het einde een tevreden klant en deze tevreden klant gaat zeer zeker in de toekomst meer bestellen.

We horen het vaker en het is inderdaad niet duidelijk neergezet. In onze nieuwe versie van de site passen we dit aan. Het moeten dus de totale kosten zijn voor verzending inclusief de betaalwijze. Straks wordt dat gesplitst en dan zie je:

Verzendkosten € 2,-
Betaling met iDEAL € 0,-

Of:

Verzendkosten € 2,-
Betaling met Paypal €2,-

Etc.

Bedankt voor je input trouwens, we hebben het idee dat we hier toch omzet door kunnen missen en veel mensen melden het juist niet en haken bij die stap af!
 
Correct, deze had ik nooit willen zien en verwacht.
Indien ik simpelweg als nieuwe klant wat standaard producten had besteld en ik was al in de wetenschap dat sommige producten iets duurder waren en daarbij ook nog eens moest betalen om te mogen betalen, dan had ik de bestelling geannuleerd en nooit op dat volgende scherm terecht gekomen waar ze niet meer aanwezig waren en had ik ook nooit de bevestiging binnen gekregen waar dan tevens het presentje op stond vermeld.

Begrijp me goed; ik was achteraf uitermate tevreden (ben dit nog steeds), maar het was een beetje een vreemde binnenkomer en een nieuwe klant zou hierdoor zomaar kunnen afhaken.
 
Hallo Tim,

Graag gedaan en ik ben blij dat je dit zo ziet, want zo was het ook bedoeld.

Persoonlijk vind ik dat je zoveel mogelijk moet vermijden kosten te berekenen voor betaalmethodes, omdat dit afschrikkend kan werken (vooral omdat dit niet een standaard iets is bij webwinkels).
Je kan dan beter of dit in je productprijzen verwerken, of in je verzendkosten, korting of het presentje wat je erbij doet.
Ik wist vooraf niet als nieuwe klant dat ik een presentje bij m'n bestelling zou ontvangen, maar wel dat ik moest betalen om te mogen betalen.
De eerste indruk was beter geweest, wanneer ik die betaalmethode kosten nooit had gezien en dan geen presentje of een presentje van minder waarde had ontvangen, of hogere verzendkosten had gehad.

Just my 2 cents en zoals gezegd niet negatief bedoeld. ;)
 
Hier nog een tevreden klant, alleen vraag ik mezelf af of het mogelijk is om een afbeelding bij het product te zetten zonder dat je er gelijk op moet klikken.
Kan je uit het overzicht meteen kiezen zonder eerst een hoop aan te klikken. Zeker als beginner makkelijk.
 
Frans zei:
Had al gezien dat diverse producten iets duurder waren als elders.

Raar, mijn indruk is net het omgekeerde, regelmatig merk ik dat producten hier goedkoper zijn dan elders....voorbeeldje: Meguiar's Last Touch kost hier in Belgie 47 euro (in lokale winkels soms meer) en bij Carclean.com staat dit 36,99 euro geprijst (zelfs met de verzendkosten erbij ben ik dus nog goedkoper af) :ja
 
Er zijn inderdaad webwinkels die een bepaalde producten goedkoper aanbieden als hier bij CC, maar CC is dan weer goedkoper met andere dingen.

+ Binnen NL heeft CC verreweg het grootste assortiment na mijn weten.

+ Boven de €60 zijn de verzendkosten al gratis

Krijg je echt een topservice, ook met garantie gevallen. Zijn zeer weinig anderen die hier aan kunnen tippen. Zowel met klantvriendelijkheid als snelheid.

+ Je kan altijd komen met vragen en duidelijk uitleg krijgen over dingen, en dat kost ook helemaal noppes.

+ je krijgt altijd een kado bij je bestelling wat ook niet overal gebeurd.

Lijkt me duidelijk dus, dan betaal ik maar wat meer voor sommige dingen. Bovenstaande maakt voor mij dat kleine prijsverschil helemaal goed :ja
 
>>Waarom kopen we ook alweer bij Carclean?

't Werkt gewoon, klaar uit. Vorige week nog een aantal bestellingen geplaatst, samen met mijn collega die ook langzaam verslaafd aan het worden is. De snelheid waarmee wordt gereageerd, het uitgebreide aanbod, de presentjes maar vooral ook het forum met schitterende show-offs, productdiscussies, 't is gewoon een heel slim concept. CC heeft een heel loyale klantenkring en kan daardoor ook loyaal zijn naar haar klanten. Ik betrap mezelf er telkens weer op bij het bezoeken van het forum of de site: ow ja, dat moeten we ook nog eens hebben, hoppa in winkelwagen en daar gaan we weer :heart_eyes:

Vorige week mailde ik het toevallig ook aan Tim, dat alles zo goed in elkaar steekt, het is duidelijk dat er een flink stukje ervaring achter dit concept schuilgaat ;)
 
Het mag gezegt worden ! Tis hier gewoon goed en waar het goed is blijven we.

Doe zo verder mijn winkelwagen ligt al terug vol en gaat deze week richting jullie.

Juist jammer dat mijn geld er 5 werkdagen overdoet om bij jullie te geraken (maar is jullie fout niet)

:)^
 
@ Dominic mijn ervaring is dat het enkel de eerste keer zolang duurt eer het geld "ter plaatse" is, de volgende betalingen zullen normaalgezien niet zo lang duren....bij mij was dat toch zo. :ja
 
Virus zei:
@ Dominic mijn ervaring is dat het enkel de eerste keer zolang duurt eer het geld "ter plaatse" is, de volgende betalingen zullen normaalgezien niet zo lang duren....bij mij was dat toch zo. :ja


Oei?

Ik heb ondertussen al 2 bestelling gedaan vandaag (daarnet) de 3de .
Ik betaal altijd direct na de bestelling dus geen 10 min later maar de 2de maal heb ik 6 dagen moeten wachten 1st maal ook.
Hopelijk gaat het bij deze iets sneller :) ik kan niet wachten :D
 
Inmiddels al weer een week of 2 (of is het al 3?) wat besteld bij Carclean. Ben niet meer zo fanatiek, maar lees hier af en toe nog wel wat bij.

Bestelling had ik vlug bij elkaar, 's avonds rond een uur of 10 besteld en betaald en de dag erop was het al weer binnen, echter kwam de TNT langs toen er niemand thuis was (waarom kunnen ze dat niet gewoon standaard afleveren bij zo'n afhaalpunt?)
Geen ramp overigens, want ik ben er nog niet aan toegekomen om het te gebruiken. Maar m'n handen jeuken wel nu :D

Overigens ook nog twee pads met extra grip er bij gekregen. Aangename verrassing, aangezien ik eerst wel pads in m'n winkelwagentje had maar die er toch weer uit gegooid had. Kijken jullie bij Carclean daar naar of was het puur toeval?

In elk geval nog altijd dik tevreden over het aanbod, de service en de snelheid. Het is maar goed dat ik niet in de buurt woon anders kwam ik ook nog langs en kon het wel eens een dure hobby worden :grinning:
 
Waarom? Omdat Carclean een ruim assortiment heeft, een snelle levering doet, verzendkosten meestal (voor mij) niet van toepassing zijn en klantvriendelijkheid is top!! Daarnaast nog wel eens een cadeau bij de bestelling(en) die ik doe. :) Naast de webshop dit forum om niet te vergeten!