• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Tuurlijk is service belangrijk, meer dan een ieder zich beseft (zit zelf ook in een beroep waar service van vitaal belang is nl....) maar meedenken, advies op de juiste manier(dus niet ja dan neem je wax x van mega veel euri als je bijv. met natty's blue ook prima uit de voeten kan). Maar moet zeggen dat het kado ook een echt leuk iets is. Heb nu al heel wat besteld bij cc (soms meer dan je lief is...... haha) maar elke keer verrassing. Nu net een bestelling binnen gekregen, even daarvoor met Dana een aantal dingen doorgesproken over de telefoon. We hebben toen o.a het over dodo sour power gehad als shampoo.

Maar omdat ik nog 2/3 gallon ss&s heb staan, was ik niet op zoek naar een nieuwe shampoo. Maar zocht wel iets wat evt van deze winter een beetje wax onderhoud kon geven als je de auto alleen even wast. ss&s + wax besproken met Tim oa. maar omdat ik dacht hem te foamen moest er wel een verdunning van 1 op 3 gebruikt worden....... En dan is een fles van 946 ml. niet veel natuurlijk. Daar ik al dik over de 300,- zat moest ik wel wat uit t mandje halen, kon het wel laten zitten maar dan kwam de mrs denk ik wel ff langs met de mattenklopper Dus wat laten vervallen, komt de volgende keer wel weer dacht ik. Toch een klein flesje dodo sour power erbij. leuk toch? Zie het altijd meer als een soort van tombola wat erbij zit zeg maar :)

Ik vind het een leuk iets :)

Maar dat vind ik van cc in het geheel :party: :)^
 
... zoals die van vandaag, verjaardag

Gefeliciteerd CC Team en natuurlijk ook een beetje de forumleden :party: :party:
Dat belooft een drukke avond te worden ...

Hans
 
Tim zei:
Waarom valt er nou nooit een kwartje bij mensen dat én een mooie korting op producten in de vorm van een bundel én gratis verzending én een gratis product net even teveel is van het goede?

Dibbuz is in een goede bui zeker. Ik kan zelf wel janken als ik dit soort berichten lees. }:)w
Je moet het ook van mijne kant begrijpen ik hoor van iedereen wow leuk een extratje een staaltje van dit een staaltje van dat.
Ik ben hier nieuw en vraag mij af, hoe het wordt bepaald wie wat van staaltje "krijgt".

Geen offence ze, alles wat ik besteld heb was tip top in orde en ik ben dus een gelukkig man.
Deze bemerking had ik alleen. Misschien is 200 euro voor jullie niet veel, maar voor een student is dat toch een hele brok uit mijn zuur verdiende vakantiecentjes.

Voor de rest, doe zo verder ben zeker tevreden met de service van Carclean.com
 
mijn eerste bestelling van plus 200 euro geen kadootje,
mijn tweede bestelling van 75 euro wel een kadootje, ik snapte er niks van ik had toch geen doek besteld of had ik die per ongeluk in het winkelwagentje gedropt,..... zoeken en ,.. heee 0,00 euro, dat is aardig van ze.

Super
 
Scorpie zei:
Welke speciale aanbiedingen hebben jullie dan lopen als ik vragen mag?

Staat in de carclean mailer die je krijgt als je dat aangemeld hebt. Moet je even aanvinken in je account dat je aanbiedingen wilt ontvangen.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Staat in de Carclean.com mailer die je krijgt als je dat aangemeld hebt. Moet je even aanvinken in je account dat je aanbiedingen wilt ontvangen.

Aangezet, weliswaar te laat maar ja :D kijk om negen uur wel ;)
 
Vandaag " in real life" een klant van Carclean ontmoet, was in "mijn" garage bezig z'n auto te detailen.
We raakten uiteraard aan de praat en ook hij was ook zeer te spreken over de service van Carclean.
Tja, ik kan niet anders dan dat volmondig beamen :party:
 
Carclean proficiat met jullie jubileum:party:

Persoonlijk vind ik het jammer dat geneuzel over kadootjes.
Vind het natuurlijk leuk als er iets extra bij de bestelling zit.
Al doen ze de kadootjes erbij op random basis wat maakt het uit!!
Het is een stukje marketing van Carclean en dat doen ze goed.
The guy has a Business to run.
Ga zo door Tim!!!
 
Ik kreeg bij de bestelling van eergisteren er een gratis work towel bij, tja te grof om de lak mee te poetsen, maar waarschijnlijk wel bruikbaar voor het interieur.
Ik vermoed dat ze bij cc massaal die work towels ingekocht hebben om ze kado te doen (100903 Work Towel - 39x39cm (matgroen) want deze stond niet bij mij op mijn verlanglijstje

Ik zie wel wat ik er mee doe, wellicht goed geschikt voor Natural look mee te poetsen op het dashboard.

bij de vorige bestelling kreeg ik een meg detail brush, die was wel handig want die had ik nog niet, ideaal om bij emblemen schoon te maken.

Mark

EDIT HELAAS, de bestelling kwam zojuist binnen maar de work towel zat er niet bij.....
Erg jammer, zeker omdat anderen die via de bank overmaken boven de 60 euro gratis verzending hebben, aangezien het bij mij met rembours gaat betaal ik dus ook verzendkosten.
Ik heb CC een mailtje gestuurd ik ben benieuwd, ze zullen het wel waaaaanzinnig druk hebben gehad met de bestellingen ivm het jubuleum.
 
Je betaalt een deel van de verzendkosten van een rembourszending.

Rembourszendingen zijn gewoon erg duur helaas.
 
geen idee wat rembours kost tegenwoordig, ik betaalde 9,25 euro aan verzendkosten voor een bestelling boven de 60 euro.
Helaas doen ze daar niet aan paypal want dat heb ik wel (ik heb geen internet bankieren)

Het is eigenlijk wel jammer dat ik niet dicht bij ze in de buurt woon, aan de andere kant misschien wel verstandig anders koop ik er te veel rofl
 
PayPal komt eraan, we kunnen het wel doen. Stuur een email als je de order geplaatst hebt onder vooruitbetaling met het verzoek om een PayPal betaling.
Over ene tijdje kan dat ook gewoon direct in de webshop, daar wordt hard aan gewerkt.

Heb je nog meer doeken besteld? Vaak zitten de doek bij elkaar in een zakje.
 
De work towel is misschien een foutje, maar het komt ook voor dat de klant niet goed kijkt. Zit vaak geseald in een zakje bij de andere producten.

Maar is een edit met hoofdletters en in het rood nu echt nodig?

Paypal kan wel, zoek maar op het forum hoe.

En minder dan 1% van onze zendingen gaan onder rembours. Dan nog even een overzicht van de verzendkosten, zodat je snapt waarom je kosten moet betalen voor rembours:

http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/

Het verzenden van een normaal pakket kost € 6,75 en wij krijgen daar wat korting op en betalen ongeveer € 6,- voor een gemiddeld pakket.

Dan heb je nog de 'betaalservice' en dat is het onder rembours versturen van pakket. Zoals je ziet, kost dat opeens € 15,83, aanzienlijk duurder dus. Bovendien rekent PostNL ook nog eens 1% van het orderbedrag als extra kosten aan ons door, moeten we drie weken wachten tot het geld op onze rekening staat en kost het inpakken extra tijd, omdat we extra remboursformulieren op het pakket moeten plakken.

Natuurlijk bieden we deze remboursservice aan, maar ik denk niet dat het redelijk is om te gaan klagen dat je toch boven de € 60,- hebt besteld en je toch verzendkosten moet betalen. De andere twee betaalmethodes waren gratis (vooruitbetaling en iDEAL), maar daar heb jij bewust niet voor gekozen.
 
opelmark zei:
Ik kreeg bij de bestelling van eergisteren er een gratis work towel bij, tja te grof om de lak mee te poetsen, maar waarschijnlijk wel bruikbaar voor het interieur.
Ik vermoed dat ze bij Carclean.com massaal die work towels ingekocht hebben om ze kado te doen (100903 Work Towel - 39x39cm (matgroen) want deze stond niet bij mij op mijn verlanglijstje

Ik zie wel wat ik er mee doe, wellicht goed geschikt voor Natural look mee te poetsen op het dashboard.
Eigenlijk klaag je hier in viervoud:

1) Die work towel is waardeloos, want je kunt je lak er niet mee poetsen
2) Carclean.com heeft de moeite niet genomen om op mijn verlanglijstje te kijken
3) Carclean.com heeft massaal deze doek ingekocht en gooit hem daarom overal erbij
4) Ik ga wel een taak verzinnen voor deze onzinnige doek, misschien werkt het wel met Natural Look

Mijn reactie:

1) Laat die doek nu prima geschikt zijn om je lak ermee te poetsen, vooral hardnekkige polishes kun je er goed mee verwijderen.
2) Ik weet niet wat er op je verlanglijstje staat, maar als wij vanwege ons jubileum met zijn allen onze benen uit ons lijf rennen om alle orders netjes op tijd de deur uit te doen, dan zou het zo kunnen zijn dat er misschien weinig tot geen tijd is om iemands verlanglijstje uit te pluizen.
3) Nee deze doek is niet massaal ingekocht om er gratis bij te doen, maar is gewoon regulier op voorraad bij ons.
4) De Work Towel is onmisbaar in elke collectie, dat is mijn mening.

Ik heb nu wél op je verlanglijstje gekeken en daar staat het volgende op:

€ 9,98 102068 Dual Action Flexible Backing Plate - 70mm / 2,75 inch Carclean.com 1-9-2011 22:05:37
€ 15,99 101870 Soft Buff 4inch Foam Polishing Pad - 2st. Carclean.com 1-9-2011 22:06:14
€ 15,99 100712 Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml Carclean.com 1-9-2011 22:09:15
€ 16,99 101018 Spray and Wipe - 946ml Carclean.com 1-9-2011 22:09:35
€ 37,49 101217 MaxFire Dual Xenon Rechargeable Spotlight Carclean.com 1-9-2011 22:12:15
€ 13,49 101522 Kompressor Finessing Pad - 6inch - Zwart Carclean.com 2-9-2011 15:36:01
€ 13,49 101519 Kompressor Concorso Finishing Pad - 6inch - Goud Carclean.com 2-9-2011 15:37:40
€ 13,49 101523 Kompressor Light Polishing Pad - 6inch - Groen Carclean.com 2-9-2011 15:39:01

Had je serieus verwacht dat we bij een order van € 80,05, waarvan twee jubileumaanbiedingen met een waarde van € 20,-, een van bovenstaande producten gratis erbij zouden doen?
 
Worktowel lijkt erg veel op de Ultimate Wipe (beetje dezelfde structuur). Inderdaad prima voor hardnekkige polishes, voor glas, voor kunststof, voor velgen etc etc.
Genoeg opties voor die doek dus.