Tuurlijk is service belangrijk, meer dan een ieder zich beseft (zit zelf ook in een beroep waar service van vitaal belang is nl....) maar meedenken, advies op de juiste manier(dus niet ja dan neem je wax x van mega veel euri als je bijv. met natty's blue ook prima uit de voeten kan). Maar moet zeggen dat het kado ook een echt leuk iets is. Heb nu al heel wat besteld bij cc (soms meer dan je lief is...... haha) maar elke keer verrassing. Nu net een bestelling binnen gekregen, even daarvoor met Dana een aantal dingen doorgesproken over de telefoon. We hebben toen o.a het over dodo sour power gehad als shampoo.
Maar omdat ik nog 2/3 gallon ss&s heb staan, was ik niet op zoek naar een nieuwe shampoo. Maar zocht wel iets wat evt van deze winter een beetje wax onderhoud kon geven als je de auto alleen even wast. ss&s + wax besproken met Tim oa. maar omdat ik dacht hem te foamen moest er wel een verdunning van 1 op 3 gebruikt worden....... En dan is een fles van 946 ml. niet veel natuurlijk. Daar ik al dik over de 300,- zat moest ik wel wat uit t mandje halen, kon het wel laten zitten maar dan kwam de mrs denk ik wel ff langs met de mattenklopper Dus wat laten vervallen, komt de volgende keer wel weer dacht ik. Toch een klein flesje dodo sour power erbij. leuk toch? Zie het altijd meer als een soort van tombola wat erbij zit zeg maar
Ik vind het een leuk iets
Maar dat vind ik van cc in het geheel ^
Maar omdat ik nog 2/3 gallon ss&s heb staan, was ik niet op zoek naar een nieuwe shampoo. Maar zocht wel iets wat evt van deze winter een beetje wax onderhoud kon geven als je de auto alleen even wast. ss&s + wax besproken met Tim oa. maar omdat ik dacht hem te foamen moest er wel een verdunning van 1 op 3 gebruikt worden....... En dan is een fles van 946 ml. niet veel natuurlijk. Daar ik al dik over de 300,- zat moest ik wel wat uit t mandje halen, kon het wel laten zitten maar dan kwam de mrs denk ik wel ff langs met de mattenklopper Dus wat laten vervallen, komt de volgende keer wel weer dacht ik. Toch een klein flesje dodo sour power erbij. leuk toch? Zie het altijd meer als een soort van tombola wat erbij zit zeg maar
Ik vind het een leuk iets
Maar dat vind ik van cc in het geheel ^