Tim zei:
Eigenlijk klaag je hier in viervoud:
...
Had je serieus verwacht dat we bij een order van € 80,05, waarvan twee jubileumaanbiedingen met een waarde van € 20,-, een van bovenstaande producten gratis erbij zouden doen?
Hoho Tim, niet zo boos doen hoor, het bericht van mij was niet boos bedoeld, sorrie als dat zo overkwam.
1) Dat zijn de reviews van de klanten die er een hebben, die zeggen duidelijk dat het niet geschikt is voor de lak ivm krassen, staat op je eigen site, nergens zeg ik dat de doek waardeloos zou zijn.
2) Ik geef absoluut geen negatief commentaar over dat jullie vreselijk hard gewerkt hebben in tegendeel zelfs, als je andere berichten van mij lees zul je ook wel fellicitaties tegenkomen en waar ik het kadotje van de vorige bestelling voor gebruik (ik heb overigens wel meer spul van jullie maar dat ging via iemand anders)
3) ook dit haalde ik uit de reviews omdat meerder mensen die doek als kado erbij hebben gekregen, ik nam dan ook meteen aan dat carclean wel verwacht had dat ze met deze aanbiedingen het erg druk zouden krijgen en iedereen als kado een worktowel kreeg en ze daarom veel van die doeken ingekocht hadden om er zeker van te zijn dat iedereen er een kreeg.
4) eh tja geen work towel dus waarvoor ik het wilde gaan gebruiken/uitproberen na het lezen van de reviews hoef ik me geen zorgen over te maken :-"
maar ik heb nog wel een stapeltje vero doeken, die kan ik ook wel gebruiiken bij de bestelde natural look dus dat komt wel goed.
Waarom de edit in het rood is, dit omdat ik altijd edits in het rood schrijf(als eigenaar/moderator bij verschillende fora ben ik dat gewend), dat is om te laten zien dat je niet zo maar stiekum iets veranderd in een al geplaatst bericht.
Maar zoals een andere gebruiker ook al eerder opmerkte wellicht een idee om aan te geven in de rekening welke kosten er voor verzenden zijn en welke er in korting gebracht worden, ik had geen idee dat tnt post tegen woordig zulke idioot hoge bedragen in rekening brengt voor rembours dus sorrie daarvoor, ik blijk dus korting op de verzendkosten gekregen te hebben(kon dat nergens zien).
Voor mij was rembours de enige mogelijkheid, dit omdat ik geen tele bankieren heb, wel paypal, maar paypal kon ik nergens aanklikken bij betalen in de bestelschermen (anders had ik dat echt wel gedaan), wellicht bij de volgende keer.
Mark