• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Nog even wat info over gisteren en de orders. ;)

Met 5 man hebben we de hele dag gewerkt aan de orders (uitleverbaar zetten, picken en inpakken). Een groot deel kon mee met de reguliere rit (PostNL komt om 17.30 de zendingen ophalen), maar het busje van PostNL was vol en moesten we uitwijken naar Informatique. Daar kunnen we tot 21.00u terecht om pakketten toch nog dezelfde dag de deur uit te laten gaan.

We hebben om 19.00u ons busje gevuld met de overige pakketten en bij Informatique in de rolcontainers gestopt. Bijna alle orders zijn daardoor op tijd de deur uitgegaan! :party:
 
Knap werk! Ik had niet verwacht dat ik me pakje vandaag al zou krijgen, maar echt super van jullie! :)^
 
Tim zei:
Nog even wat info over gisteren en de orders. ;)

Met 5 man hebben we de hele dag gewerkt aan de orders (uitleverbaar zetten, picken en inpakken). Een groot deel kon mee met de reguliere rit (PostNL komt om 17.30 de zendingen ophalen), maar het busje van PostNL was vol en moesten we uitwijken naar Informatique. Daar kunnen we tot 21.00u terecht om pakketten toch nog dezelfde dag de deur uit te laten gaan.

We hebben om 19.00u ons busje gevuld met de overige pakketten en bij Informatique in de rolcontainers gestopt. Bijna alle orders zijn daardoor op tijd de deur uitgegaan! :party:

Ik zal jullie nog een beetje werk gegeven :D
 
Een vaak besproken onderwerp is het gratis kadootje dat hier je krijgt bij een bestelling....

Daar kan ik maar 1 ding op zeggen: bij andere webshops waar ik ervaring mee heb hoeft men niet ontevreden te zijn met het kadootje want men krijgt er geen. (en laat ons duidelijk zijn: daar is niks mis mee want dat eigenlijk de normale gang van zaken, waarom zou je een kado krijgen telkens je iets koopt!?)

Laten we eens stilstaan bij de andere kado's waar we hier met z'n allen constant en altijd van genieten: de uitstekende service en klantvriendelijkheid, de uiterst snelle levering, het drukbezochte en informatieve forum, de talrijke aanbiedingen en actie's (zoals nu: 40 procent korting! 8-()) ),....en deze lijst kan vast nog aangevult worden :ja
 
pff luilak!! :-"

Nee echt top wat jullie doen!! echt hart voor de zaak :party:
ik zie mijn pakketje dinsdag of woensdag wel verschijnen :) Heb er geen haast mee!!
 
Tim zei:
Eigenlijk klaag je hier in viervoud:

...

Had je serieus verwacht dat we bij een order van € 80,05, waarvan twee jubileumaanbiedingen met een waarde van € 20,-, een van bovenstaande producten gratis erbij zouden doen?

Hoho Tim, niet zo boos doen hoor, het bericht van mij was niet boos bedoeld, sorrie als dat zo overkwam.

1) Dat zijn de reviews van de klanten die er een hebben, die zeggen duidelijk dat het niet geschikt is voor de lak ivm krassen, staat op je eigen site, nergens zeg ik dat de doek waardeloos zou zijn.
2) Ik geef absoluut geen negatief commentaar over dat jullie vreselijk hard gewerkt hebben in tegendeel zelfs, als je andere berichten van mij lees zul je ook wel fellicitaties tegenkomen en waar ik het kadotje van de vorige bestelling voor gebruik (ik heb overigens wel meer spul van jullie maar dat ging via iemand anders)
3) ook dit haalde ik uit de reviews omdat meerder mensen die doek als kado erbij hebben gekregen, ik nam dan ook meteen aan dat carclean wel verwacht had dat ze met deze aanbiedingen het erg druk zouden krijgen en iedereen als kado een worktowel kreeg en ze daarom veel van die doeken ingekocht hadden om er zeker van te zijn dat iedereen er een kreeg.
4) eh tja geen work towel dus waarvoor ik het wilde gaan gebruiken/uitproberen na het lezen van de reviews hoef ik me geen zorgen over te maken :-"
maar ik heb nog wel een stapeltje vero doeken, die kan ik ook wel gebruiiken bij de bestelde natural look dus dat komt wel goed.


Waarom de edit in het rood is, dit omdat ik altijd edits in het rood schrijf(als eigenaar/moderator bij verschillende fora ben ik dat gewend), dat is om te laten zien dat je niet zo maar stiekum iets veranderd in een al geplaatst bericht.

Maar zoals een andere gebruiker ook al eerder opmerkte wellicht een idee om aan te geven in de rekening welke kosten er voor verzenden zijn en welke er in korting gebracht worden, ik had geen idee dat tnt post tegen woordig zulke idioot hoge bedragen in rekening brengt voor rembours dus sorrie daarvoor, ik blijk dus korting op de verzendkosten gekregen te hebben(kon dat nergens zien).

Voor mij was rembours de enige mogelijkheid, dit omdat ik geen tele bankieren heb, wel paypal, maar paypal kon ik nergens aanklikken bij betalen in de bestelschermen (anders had ik dat echt wel gedaan), wellicht bij de volgende keer.

Mark
 
Tim zei:
Nog even wat info over gisteren en de orders. ;)

Met 5 man hebben we de hele dag gewerkt aan de orders (uitleverbaar zetten, picken en inpakken). Een groot deel kon mee met de reguliere rit (PostNL komt om 17.30 de zendingen ophalen), maar het busje van PostNL was vol en moesten we uitwijken naar Informatique. Daar kunnen we tot 21.00u terecht om pakketten toch nog dezelfde dag de deur uit te laten gaan.

We hebben om 19.00u ons busje gevuld met de overige pakketten en bij Informatique in de rolcontainers gestopt. Bijna alle orders zijn daardoor op tijd de deur uitgegaan! :party:

Ja ik had wel een vermoeden dat het vreselijk druk zou worden, ik had het pakketje eigenlijk pas volgende week verwacht, blijkt dat ze bij tnt de regels veranderd hebben en vanaf het eerste van deze maand ook weer rembours pakketten op zaterdag rondbrengen.

Ik had net als de vorige keer de spullen snel binnen.:)^

Mark
 
Super service, zeer goede bereikbaarheid, goede prijzen etc etcetera.
En over dat kado tsja, ik heb 2 jaar geleden een keer een bestelling gedaan, waar toen een actie doek bijzaak. Echter door de overweldigende kortingsacties elke keer waren de actie doeken op. Mijn bestelling bleef liggen op die gratis doek. Ik heb toen aangegeven dat het me om de bestelling te doen was, die doek was leuk als extra, maar niet noodzakelijk. Volgende dag mijn bestelling binnen gekregen, en wat denk je hadden ze een ander presentje erbij gedaan als compensatie.

Kijk dat noem ik service.

Niet te vergeten super detail day van deze zomer, waarbij de gehele crew de zolen onder de schoenen heeft uitgelopen om alles zo top tot in de puntjes te verzorgen . Petje af.

Ook dit jaar een clinc bijgewoond helemaal super, ontzettend leuke dag gehad.

Voor mij is er maar 1 plek waar ik mijn poetsspulletjes haal, das carclean
 
Pfff altijd dat gejank over die cadeautjes.. Wees toch al eens blij met de service, alle hulp op dit forum en de gratis verzending..

:no
 
Idd over die cadeautjes vind ik ook wel dat sommigen te ver gaan. Ik ben echt al superblij met de service! Ik had in het verleden bij mijn 2de bestelling het order al doorgegeven maar nog niet betaald. Ik dacht, ik betaal het wel wanneer ik ff later verlof ging hebben dan was ik thuis voor het pakketje te ontvangen.

Wat blijkt, 2 dagen later had ik het pakketje toch gewoon bij mijn thuis :eyes:. Ik waardeerde het enorm van het vertrouwen dat ze in me hadden. Uiteraard heb ik dan ook maar onmiddelijk betaald...

De gratis levering is uiteraard perfect voor ons Belgen want zelfs voor een levering van een bedrijf uit Belgie moet er meestal veel betaald worden, ook bij hogere bedragen...

Ik vind het ook al leuk dat er gelezen wordt door de mensen van carclean wat er als commentaar bij de verzending geschreven staat. Ik zet er regelmatig bij om de levering bij mij door te laten gaan op woensdag, ongeacht wanneer ik het bestel. Hier wordt tenminste naar geluisterd. Dus dat geeft voor mij al een goed gevoel als ik toch ooit mss een probleempje heb zodat dit op een correcte manier opgelost kan worden. Deze dingen zijn voor mij het belangrijkste maar zo heeft ieder wel andere eisen.


@ mensen van carclean: geef anders mijn cadeautje maar aan de mensen die het "moeten" hebben, ik ben al tevreden met de geboden service :)^ en ik hoop dat dit echt mag blijven zo. Als er een cadeautje vergeten is, zal ik niet van wakker liggen hoor...


grtz
 
Donderdagavond een paar dingen besteld oa van de 40%!! actie en trimrestorer en een badstof padje
Op vrijdagmiddag even opgehaald, er zit een leverancier van mij in de buurt waar ik toch nog even langs moest.

En ook nu zelfs met deze super actie werd het padje niet berekend! Echt weer klasse!
Nogmaals bedankt!
 
Er zitten weer een paar leuke dingen bij de aanbiedingen, dus maar weer even een bestellinkje gedaan.....kon het niet laten o:)

Verder alleen maar positieve ervaringen met carclean. Top service van die gasten, snelle leveringen, geen verzendkosten en altijd een nuttig presentje.

Ga zo door jongens! :party: :)^
 
Gisterochtend een bestelling gedaan waaronder 2x Iron X.
Stond op oranje qua voorraad toen ik ze aan mijn mandje toevoegde, echter bij het afrekenen gingen deze plots naar rood.
Dacht bij mezelf "dan zal ik wel de laatste twee flessen hebben gehad".
Affijn, kreeg gistermiddag een belletje van een uitermate vriendelijke jongedame van CC; dat er ergens was mis was gegaan en dat de flessen uitverkocht waren.
Ze vroeg me of het een probleem was of ze me zonder bijkomende kosten 2 refills (zakken) kon sturen.
Was uiteraard geen probleem voor me, was zelfs blij dat ze me een andere oplossing kon bieden.
Tevens zou ze gratis een lege sprayfles meesturen voor de Iron X, ondanks dat het meerendeels aanbiedingen waren en niet echt een groot bedrag.

Affijn vanochtend de bestelling al vroeg in ontvangst mogen nemen en zoals gewoonlijk weer alles keurig verpakt.

Doe graag zaken met mensen met zo'n topservice en razendsnelle leveringen. :)^
 
van de week een bestelling gedaan en ik kon deze vanochtend komen ophalen.

op de huygensstraat aangekomen bleek de pinautomaat niet te werken (update vanwege het nieuwe pinnen, maar was niet gelukt ofzo)
ter plekke even geprobeerd om via mobiel betalen het voor elkaar te krijgen, maar daarvoor was een reader nodig die ik niet bij me had.

dus ik dacht dat ik op zoek kon gaan naar een pinautomaat, maar niks bleek minder waar.
ondanks dat ik niet ter plekke kon betalen kreeg ik de bestelling tóch gewoon mee, en ik kon het verschuldigde bedrag via internet overmaken.,^^

super service, inmiddels het geld dan ook overgeschreven én een bevestiging gehad dat het is ontvangen.
 
Ondertussen is de pin automaat gelukkig wel geupdate en doet het gewoon weer :)
 
Haha, hier de reacties te lezen is iedereen tevreden! Nou ik ook, heb de afgelopen maand (na aanraden om eens op deze site te kijken van een colega) al 3 keer besteld:p. 3e bestelling net geplaatst, met wat spulletjes voor een maat van me!

Dik tevreden over de levertijd.
Ook het cadeautje is leuk (moeten julie er zeker in houden:))!

Nu weer met spanning afwachten wanneer de deurbel gaat;)

Geloof dat ik hier een verslaving voor aan het opbouwen ben:p
 
Waarom ik koop bij Carclean...

Goede producten voor een goede prijs. Misschien niet de allergoedkoopste maar de service is meer dan uitstekend. Goede voorraadinformatie en een correcte afhandeling van de bestelling.

Indien er iets mis is wordt het probleem zeer snel en goed opgelost. Zo had ik laatst op zondag een pad die uit elkaar vloog, 1 keer gebruikt. Direct een mail gestuurd en op zondagavond al een reactie terug dat de pad werd vervangen voor een nieuwe. Helemaal super. Bedrijven met een service als Carclean kom je niet vaak tegen.

Het enige wat ik nog wil zeggen is: GA ZO DOOR!
 
Tim zei:
maar het busje van PostNL was vol en moesten we uitwijken naar Informatique. Daar kunnen we tot 21.00u terecht om pakketten toch nog dezelfde dag de deur uit te laten gaan.
We hebben om 19.00u ons busje gevuld met de overige pakketten en bij Informatique in de rolcontainers gestopt.

dan hoeven jullie binnenkort niet veel verder meer te rijden, gezien hun nieuwbouw :D