• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Ik bestel bij Carclean omdat ze een compleet totaal pakket hebben voor de beginner zoals ik maar ook voor de profesionele detailer.
Ben zelf op het forum nog niet echt aktief , lees wel veel .
Zal daar binnen kort wel een verandering in gaan brengen :-"
Maar heb natuurlijk we al wat spulletjes besteld bij dit in mijn ogen goed opgezette bedrijf .

Rene
 
Vandaag weer super geholpen met een aanpassing in mijn order, minder dan een uur voordat men reageert, super!
En ik hoef nooit doeken te bestellen, die krijg ik altijd kado :D
 
Ik koop/kocht bij carclean omdat ze:
- Super vriendelijk zijn.
- Niets vies zijn van een vraag meer of minder te beantwoorden.
- Uitgebreid assortiment
- en een leuk forum waar er nog verder geholpen kan worden.

Doe zo verder :D en lever die DAP900 maar snel :D :D
 
Dax-Fan zei:
Ik koop/kocht bij Carclean.com omdat ze:
- Super vriendelijk zijn.
- Niets vies zijn van een vraag meer of minder te beantwoorden.
- Uitgebreid assortiment
- en een leuk forum waar er nog verder geholpen kan worden.

Doe zo verder :D en lever die DAP900 maar snel :D :D
Vandaag mijn bestelling aangekregen..
Alles in orde, maar toch een beetje teleurgesteld.
Heb meermaals gelezen over het feit dat er altijd een extratje bijzit.. Jammer genoeg was dit bij mij niet het geval, ook al heb ik er tegen de 205€ achter gelaten..

Hier zal wel een rede voor zijn zeker :) als alles goed is plaatsen we in de toekomst een bestelling met de nodige producten die ik nog extra nodig heb..
 
Je hebt korting vanwege het DAP-pakket en Inizio Forza is in de aanbieding.
Het enige wat niet in de aanbieding was is een foamed wool pad t.w.v. 12 euro. Daar kunnen we niks bij doen helaas.
Je hebt wel gratis verzending naar Belgie dat is ook al heel wat waard.

Jammer dat je teleurgesteld bent maar wij willen ook nog een boterham kunnen eten.
Het totaalbedrag wat je besteedt zegt helemaal niets over de waarde van het extraatje. Als je alleen maar aanbiedingen besteld zal je er ook niks bij krijgen.
En korting én extraatje is gewoon niet te doen.
 
superblij met jullie service, het "cadeautje" is een leuke toevoeging maar zie liever eerder het cadeautje verdwijnen dan jullie service:-"
 
Dax-Fan zei:
Vandaag mijn bestelling aangekregen..
Alles in orde, maar toch een beetje teleurgesteld.
Heb meermaals gelezen over het feit dat er altijd een extratje bijzit.. Jammer genoeg was dit bij mij niet het geval, ook al heb ik er tegen de 205€ achter gelaten..

Hier zal wel een rede voor zijn zeker :) als alles goed is plaatsen we in de toekomst een bestelling met de nodige producten die ik nog extra nodig heb..

Waarom valt er nou nooit een kwartje bij mensen dat én een mooie korting op producten in de vorm van een bundel én gratis verzending én een gratis product net even teveel is van het goede?

Dibbuz is in een goede bui zeker. Ik kan zelf wel janken als ik dit soort berichten lees. }:)w
 
Relax, niet iedereen weet hoe het allemaal werkt, zeker niet als je hier net nieuw bent.
En als je links en rechts leest dat anderen allemaal extraatjes erbij krijgen...
Meestal valt het kwartje wel rap dat je niet alles tegelijk kunt krijgen.
 
Mocht het kwartje niet vallen, dan kan er ook gekozen worden om even te bellen, mailen, chatten. Het gros kiest daar ook voor, maar soms wordt er voor het forum gekozen en moet er direct bij verteld worden dat men teleurgesteld is. Dat stelt mij teleur, dat is het. ;)
 
Ik vind de kadootjes mooi mee genomen , maar of dat er nu bij is of niet maakt niet uit . Voor mij telt de service en de snelle levering .
Dat vind ik het aller belangerijkste om hier mijn produkten te bestellen . En die vind ik hier :)^
 
Tim zei:
Mocht het kwartje niet vallen, dan kan er ook gekozen worden om even te bellen, mailen, chatten. Het gros kiest daar ook voor, maar soms wordt er voor het forum gekozen en moet er direct bij verteld worden dat men teleurgesteld is. Dat stelt mij teleur, dat is het. ;)

Er is zo'n mooi spreekwoord:
verbaas u niet, verwonder u slechts ;)

(of was het nu een gezegde??)
 
- Alles onder één dak, uitgebreide keuze met waardering van gebruikers
- veel informatie (zowel in de shop als op het forum EN via rechtstreeks contact (mail/telefoon)
AL mijn beperkte kennis (ik blijf bescheiden) komt van dit forum....
- lage prijzen !
- transportkosten (bij wat producten samen) haast verwaarloosbaar
- vriendelijk en eerlijke hulp
- snelle levering en producten met liefde ingepakt (geen bagger afgeleverde verzopen karton)

Allemaal dik in orde. :)^
Carclean is voor mij de webshop van 2011 (en in 2010)

Als je dan teleurgesteld ben als er geen extraatje bijzit zou ik even aan mijn eigen twijfelen...

Iedereen krijgt er toch gratis schuimpjes bij niet? x-]

Just my 2 cents,

Carclean is goed bezig, ook al zegt een enkeling van niet !
 
Ik heb vandaag ook een order geplaatst, ook geen kadotje erbij:( ;)

Ik kreeg wel een mail, dat ipv dat kadotje wel mijn hele auto gewetsand, gepolijst en in de Ibrido gezet zal worden:roll :D

Altijd topservice:)^ , sinds de dag dat ik mijn eerste order geplaatst had, nooit geen problemen en altijd geholpen door CC :)^
 
Ik kan niets anders dan beamen dat Carclean.com echt fantastisch is! Het onderscheid met andere webshops is zo ontzettend groot. Ik noem maar een paar dingetjes die mij zijn opgevallen (na drie bescheiden bestellingen):

-Meteen na bestelling een digitale factuur, helemaal perfect! Geen raar mailtje of iets dergelijks.
-Je krijgt een link naar je track-and-tracepagina, superhandig dat je geen code hoeft in te vullen!
-Perfect verpakt! Schuimwokkeltjes, luchtkussenzakjes, de doos op zich met de namen aan de buitenkant, overal is zorg aan besteed, dat zie je zo.
-De sticker: 'Niet bij de buren afgeven' werkt goed en is zeer welkom!

Heb trouwens geen 'schuimpjes' gezien, maar wel een sample shampoo van Meguiars en heb die ook gebruikt (vond het echter geen lekkere shampoo, dus dat weet ik dan ook direct!)

Carclean.com en het team van Carclean.com: ga zo door, niet alleen webwinkels maar ook 'gewone' winkels kunnen nog heel wat van jullie leren! Chapeau!
 
2.kado
1) Aangeboden geschenk 2) Aardigheid 3) Cadeau 4) Geschenk 5) Present 6) Presentje 7) Surprise


Dit staat er onder kado in het woordenboek. Een kado is dus iets dat je KRIJGT. Het is niet zo dat iemand verplicht is een kado te geven.
 
Is het zo belangrijk dat je een kadootje krijgt? Vind het leuk als het erbij zit, maar missen doe ik het niet als het er niet bij zit! Vind service 10.000 keer belangrijker.
 
Kindjes die vragen.......................................................................................................................worden :|~* geslagen.:D