• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Washandschoen vraagje

Die Meguiars handschoen heb ik ook en gebruik ik alleen nog om het ergste vuil van de onderkant van de auto te wassen voordat ik echt met wassen begin. Ik gebruik nu die van Micofiber madness Incredimitt en incredipad. Die vind ik een stuk fijner werken.

Zo te zien komt de Monello handschoen wel aardig in de buurt van de Meguiars.
 
Interessante vraag, hier ook al jaren de Megs washmitts in gebruik. Heb nog een nieuwe liggen maar er zal vast wel het een en ander veranderd en verbeterd zijn de afgelopen 12 jaar.

Zoekfuntie zelf ook even gebruikt.. veelal oudere topics (zelfs washmitt-poll van 2009!) die specifiek over verschillen en gebruik gaan.
 
Ik weet niet beter dan dat de vraag over washmitts wel vaker voorbij is gekomen, ook recent. :D

Met name de discussie over de Gyeon - Smoothie die toch niet zo veilig bleek te zijn en veelal dat de Incredimitts (in twee kleuren) voorbij komen als favoriet.
 
Bedankt voor jullie reacties, zoekfunctie had ik niet eens aan gedacht;) Heb al wel bij die andere merken washandschoenen gekeken maar dat zijn vaak van die dikkere en die vind ik persoonlijk net als de thickmitt van Monello niet fijn werken, toen ik die 'gewone' van Monello zag dacht ik die komt aardig in de buurt van diegene die ik nu gebruik. Maar wist het niet 100% zeker dus vandaar mijn vraag:)