• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waskrassen door droogdoek of washmitt, wat doe ik verkeerd?

De delirium was altijd voldoende om zelfs een grote 7-serie helemaal droog mee te maken.
Zèlfs als ik niet de drogen-met-de-tuinslang gebruikte!
Ik moet wel zeggen dat hoe ouder de droogdoek werd hoe slechter het ging maar dat probleem kwam door mijn wasmachine.

met afspoelen bedoel ik deze : heb dezelfde maar met een kleinere slang :-b

(de mijne is iets korter :lol )

images?q=tbn:ANd9GcRn5Wo6Y5AjxhomjceYQF8zOdrXznI5k4493N7OUj6QMlGuF5WEqQ.webp

(en mijn lak is ook glad hoor , daar zal het niet aan liggen)

Voor het afspoelen koppel ik altijd de HD los van de tuinslang dus losse slang en dan van het midden naar de zijkant, op deze manier kan ik met mijn delirium makkelijk 2 wagens drogen, misschien tijd voor een nieuwe delirium.
Probeer je delirium eens een nacht in azijn te laten staan volgende keer zodat hij weer lekker zacht word.

Ik moet heel eerlijk zeggend dat het met koudere temperaturen het mij niet lukt om de stationwagon met een delirium droog te krijgen, en die doek is maar een paar keer gebruikt, zonder wasverzachter gewassen en daarna 20 min op warm stand (en voozichtig knop) gedroogd en uit laten drogen op een droog rek.

Dus ik heb een tweede gekocht, maar dat van het schoonmaak azijn wist ik niet, dat zal ik ook eens proberen, nu is het gewoon een delirium voor het meeste water, de tweede delirium erachteraan en een speciale doek voor de portierranden e.d.

Mark

Met lagere temperaturen gaat het inderdaad een stuk minder dat drogen. Dat heb ik tot nu toe nog met elke doek gehad...zal het binnenkort (als de temp nog wat meer zat) testen met de Monello en de ubertowel!

Een aantal forumleden heeft het steeds over de "übertowel". Mag ik weten over welke het gaat, of mag de naam niet genoemd worden omdat Carclean deze niet verkoopt? Mag ook per PM;-)

@Freddy

https://forum.Carclean.com/cc_postsm249600/Welke-producten-zou-je-graag-in-het-Carcleannl-assortiment-willen-zien.aspx#post249600

Vandaag de delirium ook weer gebruikt en ik kreeg de Ka goed droog met een doek. Nou is de Ka natuurlijk niet zo groot. En voor de sponningen en de velgen gebruik ik de watermagneet van Meguiar. Maar ikzelf merk ook dat het in deze periode wat moeizamer gaat. Die ubertowel gaik ook eens aanschaffen. Dan heb ik er wel genoeg denk ik, 3 deliriums, 1 monelo droogdoek, 1 watermagneet, en dan die ubertowel. :-"

Dan krijg ik hem nog wel droog al staat die op de bodem van de oceaan. :lol