• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat is hier aan de hand?

annet

Detailing addict
28 jan 2009
32
52
Beste forrumers,

Als ik de pagina van carclean wil openen om naar b.v. aanbiedingen, nieuwe producten en of omschrijven en zelfs bestellen het gaat dus om de hele site, ik krijg het met geen mogelijkheid geopend. }:)w

Wat ik te zien krijg is het onderstaande.
Mijn vraag is dus ook heb ik iets verkeerds gedaan of heeft iemand dit ook.
Ik heb het op beide computers die ik thuis heb staan.

Groetjes Annet :'(

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's configuration tag to point to a custom error page URL.

Ik heb nergens last van (net nog even geprobeerd).

Zo te zien is het iets op de server, dus zouden er meer mensen last van moeten hebben (gehad).
Wellicht een hickupje van de server.
Hoe laat trad dit ongeveer op? Wellicht dat Bert iets in de server logging terug kan vinden.

Dit is al een paar weken :o alleen is er niets van gekomen daar ik op vakantie ben geweest naar canada waar we ons hebben uitgeleefd op onze skietjes.
Ben dus ook sinds gisteren terug en dacht nu eerst maar eens doorgeven want zo komt er van bestellen niets :o)

Ik ben aan het zoeken, maar ik kan in de logs zo snel niets vinden. Heb je al geprobeerd om je cookies te verwijderen? Een tikfout lijkt me sterk, maar dat zou eventueel ook nog kunnen...

Hier had ik een paar maanden geleden ook eens last van, maar weet niet meer wat de oplossing was.

Je gebruikt zeker internet explore 8, probeer eens om onder extra, internetopties en dan verwijderen
tijdelijke bestanden, cookies enz. te verwijderen.
Misschien dat dat helpt.

Ik ga vandaag kijken of het aan de cookie of tijdelijke bestanden ligt.
En het gaat om 2 laptops die deze error geven.

:party

heb net de computer schoongeveegd en alles werk weer naar behoren.

Helemaal opgelucht bedankt jongens voor het meedenken.

Annet