• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat op het dashboard

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
68
65
Wil vandaag materiaal bestellen voor op het dashboard maar weet niet goed welke ik moet nemen
Moet namelijk op een rood kunstogen dashboard van een cabrio.
Zit te twijfelen tussen
303 - Aerospace Protectant - 295ml
of
PB Natural look dressing

Wie weet wat te nemen
Hoor graag
[h=1]BVD[/h]

Ik ben heel erg tevreden over de 303... Heb het eigenlijk als kado van cc gehad maar het gaat niet meer uit m'n collectie

naturel look is ook heel goed maar heeft als nadeel dat als er druppels water op komen je witte vlekken krijgt... Ik vind dat vervelend maar er zijn hier een hoop mensen die er bij zweren ;)

Natural look zou ik inderdaad niet gebruiken in een cabrio. Het kan best hoor maar i.v.m. de witte druppels als er ook maar een klein druppeltje water op komt zou ik het niet doen en de aerospace pakken (zelf geen ervaring mee, heb wel een sampel staan maar nog niet gebruikt).

Aerospace protectant doet het voor mij uitstekend. Met PB natural look heb ik geen ervaring, maar ik zie ook totaal geen reden om over te stappen.

Ik gebruik Pb natural look.... nu om even terug te komen op die witte vlekken... Ik gebruik PB NL op de plastic instapplek ( opel vivaro ) ( dus hier plaat je telkens je voor voor het hogerop instappen van de zetel ) heb deze goed ingesmeerd met NL en ik heb helemaal geen last van witte plekken als er tijdens het regenen een paar druppen opvallen ... of natte voeten... nu ja goed... misschien een ander materiaal als het dashbord... Ik ben tevreden van PB natural look...

Ik gebruik Mothers Wax Protectant (rubber-vinyl-plastic) en ben hier heel erg tevreden mee. Pb Natural Look vind ik minder mooi heeft imo ook minder anti-statische werking.