• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat vind je van de snelheid van ons forum?

Wat vind je van de snelheid van ons forum?

  • Lekker snel

  • Redelijk snel

  • Niet bijzonder snel, maar ook niet bijzonder langzaam

  • Redelijk langzaam

  • Erg langzaam


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Screenshot_20170402-113636.png


Dit is ook nieuw? Haha ;)

Vage sh!t, hoor. Kon gisteren het forum rondstruinen op deze manier! :) Zag berichten die laaaang geleden ooit eens voorbij kwamen. - Paar keer de pagina opnieuw geladen 1x browser afgesloten, kwam steeds hier op uit. Vervolgens was de pagina helemaal niet meer beschikbaar.
 
Hier geen gekkigheid wat dat betreft. Afgelopen twee nachten was ik spontaan rond 03.00 uur en rond 04.00 uur wakker, toen kon je inderdaad niet op het forum komen. Maar dan is het normaliter toch slaaptijd :) Verder werkt het qua snelheid vlot zat op de iPad. Enkel laat soms de hoofdpagina niet evenvlot, dan bedoel ik de grijze balk onder de blauwe balk bovenin, de verschillende textkoppen verschijnen wat trager als in het begin. Twee regeltjes verschijnen er, en dan ... gevolgd door de rest. Een seconde of zes duurt dat. Als ik de laptop aan z'n draadje via de sonos Playbar heb hangen met z'n 100mbit mini switch is er verder ook niet echt iets aan de hand hier, enkel dus soms het trage laden van de textregels in die grijze balk.
 
@Tim - 11:36 uur.

Hmm... Ik heb hier écht totaal geen verstand van. Een cache is waar stukjes data worden gedropt van dingen die je veel gebruikt en dan laden die dingen sneller? ...zoiets? Back-up ofso?

...schaam...