• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Als het goed is wordt een dezer dagen mijn nieuwe auto geleverd. Die ga ik dus binnenkort winterklaar maken. Gaat het nog verstandig zijn om er even mee te wachten i.v.m. uit-curen van de verf? Of is de verf al op z'n hardst als de auto de fabriek uit rolt? (is een Skoda met witte non-metallic lak, schijnt niet een extreem harde lak te zijn)

Bartjebart zei:
Als het goed is wordt een dezer dagen mijn nieuwe auto geleverd. Die ga ik dus binnenkort winterklaar maken. Gaat het nog verstandig zijn om er even mee te wachten i.v.m. uit-curen van de verf? Of is de verf al op z'n hardst als de auto de fabriek uit rolt? (is een Skoda met witte non-metallic lak, schijnt niet een extreem harde lak te zijn)
Nou ik denk dat die wagen al enige tijd in de fabriek heeft gestaan en ook al enige tijd in opslag ergens:rules
Een nieuwe auto zul je wel niet veel aan hoeven te doen wellicht heel licht polijsten of helemaal niet en voorzien van een lekker geurend wax laagje;)

Voor volgend weekend waarschijnlijk onderstaand voertuig. :-"

Wordt weer een team-up :ja

07102010159.webp

Hoho, niet zo negatief doen :no

Het is en blijft een arbeidersbus die dagelijks wordt gebruikt. Op de foto ziet er vies uit en dat is ie ook :ja

Maar we gaan er wat van maken :jippie

haha :)_[]

maare leuk dat je er weer aan begint :cool
ik ben zoals altijd weer benieuwd ,^^
je ziet wel precies waar je gebleven bent met zo'n bus (tijdens het detailen)

Van het weekend een BMW M5 met een V8 erin,het is een speciale editie meende ik te verstaan van de eigenaar.
Zo een met dubbele beglazing en de rest van de optie's.

Zometeen een audi a6 allroad quattro 2.5 TDI (bj2000) doen. Heeft vorig weekend een fietser tegenaan geschoven. Is nu al wel uitgedeukt, diepe krassen opgevuld, en deels ge-wetsand. Heeft 365.xxx op de klok, maar ziet er nog perfect uit. Lichte swirls, kleine waskrasjes en een niet zo mooie wetlook meer. Ben een beginner met de dap 500, dus ga deze te lijf met de ssr serie. De eigenaar heeft een handelsonderneming, en handelt in auto's. Deze bracht hij bij het plaatselijke poetsbedrijf, waar ze het interieur met de HD uitspoten, de lak inspoten met een of ander glim goedje en dan zeiden dat de auto weer als nieuw was. Vorige week heb ik een Volvo 850 station met 285.xxx in het groen (unikleur) gedaan voor hem, nadat het ''poets'' bedrijf zei dat ze er niks meer van konden maken. Deze werd door hun afgeleverd in dof groen, met wit uitgeslagen plekken. Hier heb ik een behoorlijk resultaat (80% correctie) in een vrij korte tijd op kunnen behalen.

Hoop dus dat dit ook lukt op de Audi!

Morgen een BMW 7-serie van 1998 samen met dave (weet hij nog niet ]d~^ ) echte was/kras straat klant geweest
Als we de camera niet vergeten eens wat foto´s maken :-"

Ga me ook bezig houden met het "Sterrenmerk", weliswaar geen SLK en dat soort nieuwere types, maar iets meer classic.
Denk bijvoorbeeld aan een SL Pagode, een 107, een 250, en een 300sl Gullwing :jippie !

Ben tot mei 2011 wel ff uitgepoetst...............en de volgende klus zal m'n eigen auto wel worden.

Rolf zei:
Ben tot mei 2011 wel ff uitgepoetst...............en de volgende klus zal m'n eigen auto wel worden.

Ik weet zeker dat de volgende klus m'n eigen auto gaat worden.

Van de week even naar Zeeland geweest en daar worden nu de aardappelen en uien gerooid (denk ik). :-&

Foto-KQIUUUF3-D.webp

Foto-RL7HAFFY-D.webp

Foto-HPJKMZOL-D.webp

Hartelijke groet,
Kees.