• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Komend weekend staat er een Audi A3 op de planning, bj 2019 zwart metallic. Auto staat altijd in het bos.

Zal me vooral focussen op het interieur gevolgd door een goede wasbeurt en ff kleien.

Daarna wil ik hem beschermen met wat wax, twijfel erg tussen de Collinite 845 waar ik veel positieve ervaringen mee heb of ik heb nog een nieuw flesje Menzerna 2 in 1 staan. Neig naar die toe om daar wat ervaring mee op te doen.
 
De motor van mijn vrouw is weer klaar qua detailen, nu aan mijn eigen motor beginnen.
4BFA83E6-6ED8-4DEE-BFF1-4FE09E855986.jpeg
 
Mijn volgende word (misschien aankomend weekend) mijn eigen motor.
Een rode honda vfr750, geweldig ding.

Heeft helaas al een (te) lange tijd stil gestaan en afgelopen weekend voor het eerst weer gereden.

Naast de "poetsklus" moet ik ook nog een grote beurt doen en daar had ik met de koudere temperaturen echt geen zin in .

25A8603F-044D-4174-9CF7-50AA422D27AC.jpegDABEC3B9-08B4-4152-94C6-87FF84D4D83A.jpeg