• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Moeders heeft haar nieuwe fiets binnen.
Moest nog geproduceerd worden. Dus vers van de band :)
Echt een prachtige kleur als je het mij vraagt.
Ergens deze week ontvetten, en in de Gyeon Cancoat & Gyeon wax ermee!

IMG-20211221-WA0031.jpg


Echt bizar wat een luxe erop zit. Kunt zelfs je telefoon ermee verbinden en een navigatie gebruiken bijvoorbeeld :eek:
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets Roy! Veel plezier er mee.
Ik herken de Bosch fietscomputer. Die zit op onze Lovens bakfiets ook. Goed ding, ook nog redelijk handzaam als je hem er af haalt. Ik weet dat ik hem kan verbinden maar heb het uiteindelijk nog nooit gedaan. Moet dan ook eerst weer een Bosch app downloaden.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
In deze vakantie mag ik een 5 serie een was- en waxbeurt geven. Vraagje: in mijn mystery box zat de 303 graphene nano spray coating, zou ik die als stand alone 'wax' kunnen gebruiken?
Moet kunnen lijkt me. Weet alleen niet of de standtijd dan wel zo fantastisch is.
 
Jezus wat een swirls! Kan niet wachten tot t weer lekker wordt en ik weer lekker ieder moment naar buiten kan om een auto te doen. Stomme verslavinf.

Kan ik ook gaan oefenen en proberen met polijsten..nog steeds te bang om te beginnen
 
  • Leuk
Reactions: Heijneker
@PizzaPieter Oh echt, ik kan dat niet zien bij hem en laatste bericht is van midden november.

Angst is niet nodig! Als je een DA gebruikt en een finishing combo om te beginnen kan er eigenlijk niks misgaan. Vermijd scherpe lijnen en zulks. Alleen bij slecht spuitwerk of lakstiftwerk is de kans wat groter dat er iets kleins gebeurd.

Zie nu dat ik dit in het compleet verkeerde topic heb gepost. Morgen maar proberen op te lossen.
 
Bentley Continental GT Convertible, 5950 cm3 W12 uitvoering.

Auto was aangeboden voor een wasbeurtje. Daarna geconstateerd dat er nogal wat waskrassen en stof-afnemen krassen op zaten.

Gaat nu na overleg met de eigenaar gepolijst worden en in de Gyeon glascoating.

Knap ontwerp trouwens. Op de foto lijkt het formaat van de auto best mee te vallen... :joy::joy:

20220113_131956-X2.jpg


20220113_131951_HDR-X2.jpg


20220113_134831-X2.jpg


20220113_155331-X2.jpg