• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Vorige week de auto gepoetst, behalve de velgen. Deze zijn deze week aan de beurt. Ze zijn niet heel erg vies, maar bij een gepoetste auto steken ze toch behoorlijk af.
 
Ja wat was dat nou ook alweer... Sws importeren is erg duur, dus als je stuur links zat moest t wel import zijn en was t status, want geld? o_O
 
Deze job moet forse verbetering opleveren:
motorkap: IMG_20220317_164345.jpg

zandduinen op de raamrubbers: IMG_20220317_164410.jpg
IMG_20220317_164401.jpg

Portier: IMG_20220317_164353.jpg
Ik hoop dat ik zaterdag tijd heb voor een wasbeurt en een vers laagje wax.
 
Hmm van het weekend inderdaad de auto maar eens wassen.
Morgen ook de voorvork van de motor repareren (lekt olie) en daarna ook maar eens een goede was en wax doen gok ik.
Voordeel is wel dat de olie bij deze hoek nagenoeg niet op de remschijf kan komen maar als het stuk is moeten we het maken :D
Daarnaast is een voorpoot onder de olie en viezigheid natuurlijk ook niet alles :(

Dan nog maar eens verzinnen wat ik doe met de knipperlichten aangezien deze nu met zwarte duct-tape vast zitten (handige harry als vorige eigenaar)
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: RoCo en Aficior