• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat zijn deze doorzichtige plekken op mijn lak? Vogelpoep?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bs

Detailing addict
27 dec 2010
543
62
hoi allemaal,

Ik ben nu de auto aan het detailen en ik vind op de raamstijl verschillende " doorzichtige" plekjes. Weten jullie misschien wat dit is?


let goed op de 3 zichtbare plekjes. Ik ben nu bezig, dus wil zo spoedig mogelijk a.u.b.een antwoord zodat ik verder kan.


Nog even problemen met de foto's
 
Erg onduidelijk, kan er niet veel van maken. Even de macro functie van je camera gebruiken, vaak aangeduid met een bloemetje.
 
Volgens mij kan een vogel op dat punt wel eens zijn behoefte gedaan hebben. Bij een plek lijkt het of ik naar het blote metaal kan kijken [ zijn illusies ]
Kan ik nu wel gewoon verder met een polijsten?


Hierbij nog een extra foto:
Het kan verder niet duidelijker meer. Let vooral maar op de sterk uitvergrote witte plekken, die op vegen lijken.
 
en nu: Is het door de lak heen of kan ik nog wegpolijsten?
 
Ik kan op die foto's echt niet echt wat zien. Ik zie wat vage vlekken, meer niet.
Heb je überhaupt als iets geprobeerd? Je kunt altijd even met de hand of machinaal finale er op proberen en kijken wat het doet. Volgens mij valt het allemaal wel mee.
 
Moeilijk te beoordelen.
Ik zou eerst maar eens meten wat de resterende dikte is
Zoek even een detailer in de buurt

Hans
 
Heb ook weleens zoites dergelijks gehad onder mnSteenslag..Bra op mn clioke!!!!!!
Een goeie Hit op lightgreen met pb pro polish one and GONE!!!!!!Nog steeds weet ik niet wat het was,maar daarna mn gehele motorkap maar eens goed aangepakt en in de RejeX gezet,dus vocht ed heeft geen KANS!!!:ja
 
Topic gaat op slot, foto's zijn dermate onduidelijk en onscherp dat het alleen maar giswerk wordt, zonder dat er een goed advies gegeven kan worden.

:slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.