• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waterless wash, ik begrijp het niet

DB9

Detailing rookie
23 aug 2010
448
0
Ik heb als vervanger voor de Meg QD voor het kleien, de PB spray en wipe gekocht. Prima spul, niks mis mee. Maar nu las ik dat je dit ook kan gebruiken voor een waterless wash beurt. Er staat ook bij de product omschrijving dat dit dan ook nog eens zonder krassen is, maar vraag me af hoe dit kan. Als je auto buiten staat, dan komt er toch altijd vuil op? Hoe kan je dan door alleen de spray en wipe te gebruiken, krasloos je auto behandelen. Mag toch aannemen dat je auto grondig afspoelen ALTIJD een vereiste is?
Of is dit meer bedoeld om alleen maar bepaalde delen mee te behandelen?

Ik zou het ook niet zo serieus nemen dat het een waterless wash produkt is.

Je kan het na het wassen gebruiken of om een beetje stof van de lak af halen.

In sommige landen (Australie) mag je geen water gebruiken om je auto te wassen dus dan moet je wel.
Ook is het bedoeld voor lichte vervuiling. Bijvorobeeld als je 's ochtends de auto gewassen hebt voor een meeting en je neemt hem nog even af op de meeting zelf.