• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Dat kun je wel heel letterlijk nemen @Istnogferarie

:D

3e7cefed-d4e2-4b90-9801-9b7ec9f029eb.jpg


20151121_094730.jpg
 
Dit is wat Waxaddict schrijft op de website :

Scent: None
Size: 500ml
pH: 7
Shelf Life: 9-12 Months
Storage: Do not store in direct sunlight. Store 5C-25C Ideally
 
Aangezien je de fles van mij hebt overgenomen heb ik even gekeken hoe oud die is ;)

Hij is op 1-12-2015 besteld door mij dus je zou zeggen nog lang niet overdatum, heb m bewaard in de schuur wat binnen dat temperatuursbereik wel klopt.

Heb er eigenlijk nooit echt zo naar gekeken omdat die voor mij goed werkte maar de fles zag er vanaf het begin al zo uit (leek mij toen meer op een doffe fles):confused:
 
@m@rio

het kan zo zijn dat de fles Fo'Show die jij hebt, er eentje is uit de eerste batch. Deze batch is verkeerd gemixed, in die zin, de concentratie wax was te hoog. De Fo'Show bevat echte wax, dit kan wat aankoeken, dat is wat je ziet, de fles ziet er een beetje troebel uit lijkt het wel.
De geur van Fo'Show is nagenoeg reukloos, misschien een beetje muffig, maar niet ernstig ofzo.

Hetzelfde geldt voor de QD van Waxaddict.

c8c4e448-3639-4293-8c58-f5ff45ff77a4_zpsw19uepmm.jpg


Ik heb op aanraden van de importeur destijds wat testjes gedaan door de Fo'Show te verdunnen in 1:2 en 1:4 met (warm) water. In alle gevallen kan het geen kwaad.

Probeer eens het volgende:
Spray/vernevel dun wat Fo'Show rechtstreeks op de lak en neem dit af met een schone doek. Hoor je een piepend/krakend geluid, dan is dit de eerste batch. Het klinkt alsof je over verse sneeuw heen loopt, zo'n typisch kraak hoor je dan.

Inmiddels is de formule aangepast en heeft het geen nadelige gevolgen voor de verwerking en/of resultaat van het product.
 
het je het alcantara gezien :heart_eyes:
Nu gaat het om de wax en brengt dit alleen kosten met zich mee.. maar ziet er wel gelikt uit denk ik straks.