• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Wat maakt deze wax bijzonder dan???


Citaat van Waxaddact op hun FB-pagina:

"The R&D yes has been significant but so are the costs of some of the ingredients, where some wax brands use chemicals like PTFE we have found a blend that works as well/ better using more natural ingredients at half their RRP. When you see how this works, how easy it is to remove, how long it lasts, how well it sheets you can start to appreciate this next step in technology. We dont just bring out a new wax and 'slap' a price tag on, beleive it or not this has been priced to be great value compared to 'like for like' waxes"

 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Als je nog even geduld hebt dan valt die prijs wel mee, even zien wat er met de pond gebeurt maar misschien is 210 pond volgend jaar gewoon 60 euro ;)

En een paar weken geleden ging de vitreo voor 30 gbp per pot de deur uit dus er wordt zo nu en dan best gestunt , zeker met Black Friday om de hoek.
 
Tja het is DJ! ;)
Waxaddict heeft bij elke wax een speciaal verhaal toch? Ik was erg benieuwd naar dit verhaal...
Ddj heeft daar ook (eigenlijk best veel merken) een handje van...
Purple haze/Blue Velvet speciaal voor donkere auto's= zo'n voorbeeld.
Banana Armour ,Orange crush allemaal met een eigen bullshit verhaal.
Ik denk dat ze stiekem een basis recept hebben waarbij ze een beetje met verhoudingen en geur/kleurstoffen spelen en thats it.
Supernatural wax= wit van kleur en verder geen bijzondere geur maar wel een wat hoger carnauba gehalte kijk dat is nou een eerlijk verhaal (ff los van de prijs). Die filosofie snap ik maar voor de rest maakt het volgens mij geen reet uit of ik Purple Haze of Banana Armour op mijn zwarte auto smeer.
 
Waxaddict heeft bij elke wax een speciaal verhaal toch? Ik was erg benieuwd naar dit verhaal...

De basis van de soft en hard waxen van DJ zijn allemaal hetzelfde, gooi er wat geur en kleurstof bij en voila, je hebt er weer een fancy waxje met dito naam bij (overigens niets mis met DJ, heb het jaren met plezier gebruikt....)

Bij Waxaddict wordt de wax samen gesteld door met de ingrediënten te spelen.

Zo is de Edition 21 bijvoorbeeld een ge-upgrade versie van de Vitreo. er zijn betere ingrediënten gebruikt voor de 21.

De Subzero heeft weer dragers en ingrediënten die sneller verdampen en beter bestand zijn tegen lage(re) temparaturen waardoor deze makkelijker te verwerken is.

De Quartz heeft Sio2 als bestandsdeel (als in echte glas ciatings) waardoor de standtijd langer is.

Dus door te spelen en experimenteren met ingrediënten, bepaal je de eigenschappen van een wax.
 
@nicknameless en andere mede forummers,

Ik geloof dat mijn opmerking verkeerd wordt opgevat.
Ik ben echt nieuwsgierig naar het verhaal, niet vanwege prijs of alweer een wax of iets dergelijks en zeker niet om een vergelijk met DJ te maken. Leuke waxen die DJ maar Waxaddict is een andere merk, uitgangspunt, idee en wensen..... Dus geen aanval of kritiek maar interesse mensen, interesse!!!

Dat gezegd hebbende, wat je nu uitlegt Patrick dat is wat ik bedoelde. Hoe past de nieuwe Vortex in dit verhaal.
Is het een Sio2 gedragen, hybride, show-wax alla meer info die ik nog niet weet.

Off-topic : Tattoo's doe ik niet aan dus bij deze de vraag bedenk een andere vorm van fan-based geekness en misschien voer ik die uit...

Greetings from mr. D. Juice
 
Onderstaande sticker op je achterruit van Truus plakken, @Istnogferarie !
Dodo_Juice101414.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
@nicknameless en andere mede forummers,

Ik geloof dat mijn opmerking verkeerd wordt opgevat.
Ik ben echt nieuwsgierig naar het verhaal, niet vanwege prijs of alweer een wax of iets dergelijks en zeker niet om een vergelijk met DJ te maken. Leuke waxen die DJ maar Waxaddict is een andere merk, uitgangspunt, idee en wensen..... Dus geen aanval of kritiek maar interesse mensen, interesse!!!

Dat gezegd hebbende, wat je nu uitlegd Patrick dat is wat ik bedoelde. Hoe past de nieuwe Vortex in dit verhaal.
Is het een Sio2 gedragen, hybride, show-wax alla meer info die ik nog niet weet.
Greetings from mr. D. Juice
Vortex bevat Sio2 is mij verteld en voor de rest is het mij onbekend wat voor ingrediënten er worden gebruikt en of er überhaupt bv carnauba wordt gebruikt. Naar verluid zou de wax wel een show wax achtige uitstraling moeten hebben maar standtijd enz is mij ook onbekend.