Our new flagship wax is nearly here... New technology which make this our most advanced wax yet. More to be announced soon, what we can tell you is it will be launched next week, we will send a pre order deal via a newsletter, it will retail at £210, it's called Vortex
Dat weet nog niemand...Wat maakt deze wax bijzonder dan???
Wat maakt deze wax bijzonder dan???
Dat er extra veel geld richting Waxaddict gaat als je deze wax koopt denk ik dan, de tijd zal het uitwijzen of het product zo geweldig presteert.Wat maakt deze wax bijzonder dan???
Dat weet nog niemand...
Maarre wat maakt Dodo Juice (waxen) bijzonder dan eigenlijk?
Tja het is DJ!![]()
Eigenlijk zitten we natuurlijk een beetje te wachten totdat jij een Dodo op je bips laat tatoeëren.
![]()
Ddj heeft daar ook (eigenlijk best veel merken) een handje van...Tja het is DJ!
Waxaddict heeft bij elke wax een speciaal verhaal toch? Ik was erg benieuwd naar dit verhaal...
Waxaddict heeft bij elke wax een speciaal verhaal toch? Ik was erg benieuwd naar dit verhaal...
Vortex bevat Sio2 is mij verteld en voor de rest is het mij onbekend wat voor ingrediënten er worden gebruikt en of er überhaupt bv carnauba wordt gebruikt. Naar verluid zou de wax wel een show wax achtige uitstraling moeten hebben maar standtijd enz is mij ook onbekend.@nicknameless en andere mede forummers,
Ik geloof dat mijn opmerking verkeerd wordt opgevat.
Ik ben echt nieuwsgierig naar het verhaal, niet vanwege prijs of alweer een wax of iets dergelijks en zeker niet om een vergelijk met DJ te maken. Leuke waxen die DJ maar Waxaddict is een andere merk, uitgangspunt, idee en wensen..... Dus geen aanval of kritiek maar interesse mensen, interesse!!!
Dat gezegd hebbende, wat je nu uitlegd Patrick dat is wat ik bedoelde. Hoe past de nieuwe Vortex in dit verhaal.
Is het een Sio2 gedragen, hybride, show-wax alla meer info die ik nog niet weet.
Greetings from mr. D. Juice