• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Zo, de Subzero, en ook maar meteen de Edition18 erbij, besteld.
Orderontvangstbevestigingsmailtje ontvangen om 00:04 uur, zie ik dat op 00:06 uur de Subzero niet op voorraad is, dus uitverkocht...
Zijn er meerdere die om klokslag 00:00 uur besteld hebben, of was er nog maar 1 pot op voorraad (die dus voor mij bestemd is dan)?
 
Hele mooie wax die Subzero. Ik vond hem boven mij verwachting. Super verwerkbaar en fenomenale beading (zoals gewend van Waxaddict) zelf op een auto die 4 weken niet was gewassen.
 
Ik kon het niet laten om geen WaxAddict waxen te kopen. Toch besloten om 2 waxen toe te voegen aan mijn simpele collectie.

1x Edition 18
1x Vitreo

Dit zijn mijn eerste "exclusievere waxen", nu maar hopen dat ik er veel plezier aan ga beleven.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Goedemorgen allemaal,

Ik ben van plan om mijn collectie uit te breiden met producten van Waxaddict.
Momenteel bestaat mijn winkelmandje uit:

Waxaddict - Vitreo Signature Wax - 200ml
Waxaddict - Slicks Tyre Dressing - 500ml
Waxaddict - Shampoo - 500ml

De producten die ik reeds in bezit heb en met tevredenheid gebruik bestaan o.a. uit:

Monello - Ibrido Hybrid Wax - Edizione Limitata
Gyeon - Q²M Tire - 400ml
Gyeon - Q²M Bathe - 400ml en Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 500ml

Natuurlijk heb ik alle reviews, foto`s en topics van de Waxaddict producten gezien en gelezen, maar
wat ik graag van jullie zou willen weten is hoe de producten uit mijn winkelmandje in verhouding staan tot de producten die ik reeds in bezit heb.

Alvast mijn dank en een fijne dag gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Hoppa.

20161130_085054.jpg


20161130_115635.jpg
 
Yes! De Waxaddict collectie weer iets uitgebreid met een fles Waxaddict Slicks Tyre Dressing.

Binnenkort maar eens een foto van al dat Waxaddict geweld plaatsen.

Die is toch niet nieuw? Alleen maar rebranded toch?
Heb hier exact dezelfde fles staan, alleen met Slick Rims erop.