• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Zo, de Subzero, en ook maar meteen de Edition18 erbij, besteld.

Inmiddels al weer een paar dagen in huis:
Edition18 en Subzero Waxaddict-woensdag 30 nov '16.jpg
 
Ben benieuwd wat je van de wheel shampoo vind! Wat is daar zo speciaal aan tov gewone shampoo?
 
Daar ben ik ook benieuwd naar!! Ik zou het echt niet weten wat er nou zo speciaal is aan een velgen shampoo.
Ik vind het gewoon leuk om het te hebben. Ik gebruik momenteel Revolution van AF als velgen shampoo en ben daar zeer tevreden over.

Sommige zeggen dat je ook een gewone autoshampoo kan gebruiken.
Maar zoals ik al zei vind ik het leuk als ik met me velgen bezig ben om dan ook een velgenshampoo in mijn velgen emmer te hebben. o_O

Op de gebruikershandleiding staat dat je de velgenshampoo van Waxaddict op de velg moet spuiten, er zit dan ook een spraykop bij.
De werkwijze lijkt dan meer op een velgenreiniger ipv een sopje maken in je emmer.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Daar ben ik ook benieuwd naar!! Ik zou het echt niet weten wat er nou zo speciaal is aan een velgen shampoo.
Ik vind het gewoon leuk om het te hebben. Ik gebruik momenteel Revolution van AF als velgen shampoo en ben daar zeer tevreden over.

Sommige zeggen dat je ook een gewone autoshampoo kan gebruiken.

Velgen shampoo is net iets krachtiger. De Waxaddict velgen shampoo zal vergelijkbaar zijn met de Revolution wheel soap.
Deze reinigers zijn perfect om te gebruiken als je velgen in een wax staan of als je simpelweg heel frequent wast.

Als je velgen echt vies zijn, raad ik toch wat sterkers aan. Zoals bijvoorbeeld Imperial wheel cleaner van AF.
 
Ik zit in dubio : unamused:

Waxaddict Vortex of een custom wax kopen.

Voor een custom heb ik al wat ideetjes qua kleur en decall op het deksel indien het mogelijk is.

Roept u maar....
 
Tja, een lastige,... Negen van de tien keer veranderd een wax vaak van eigenaar. Tevens komt het niet heel vaak voor dat je een pot leeg krijgt. Anderzijds is een custom wax in je collectie uiteindelijk wel gaaf. Maar kun je een custom wax ook weer voor lange tijd laten verstoffen, omdat de interesse van die ubercool gemaakte wax na een tijd ook weer verdwenen kan zijn en dan gaat die plots van de hand,...

Hoe leuk en prijzig het kan zijn, mijn persoonlijke mening over iets dergelijks is om het gewoon lekker bij een "standaard" wax te laten.
 
@m@rio

De Vortex zie ik meer als een wax die er gewoon bij wil hebben.
De custom is meer een hebbedingetje.

Beide waxen hebben voor en nadelen.
Vortex:
+ exclusief
+ standtijd
- prijzig, ~210 Pond
- iedereen wil je duurste wax gebruiken, want 'exclusief' is duur dus beter...

Custom wax
+ exclusief
- prijzig, ~150 Pond
- relatief korte standtijd, want show wax
- bijna onverkoopbaar als custom, zeker degene die ik voor ogen heb qua ontwerp
 
Ik denk dat ik eerst voor de Vortex ga en over een tijdje een custom koop. Ik heb zoiets in gedachten. Let vooral niet op de ontzettend slechte Paint fotoshop ... :joy:

De vraag alleen is of het haalbaar is.

20161210_135203.jpg


20161209_210333.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Pter
Met de Vortex kun je de beleving met betrekking tot de wax nog met anderen delen die hem ook hebben, verwerking, standtijd etc. en wat je al aangeeft, dat hij makkelijker te verkopen is als de wax niet aan je verwachtingen voldoet.
Een custom wax is meer voor jezelf, er zijn geen reviews/vergelijkingen met andere waxen over te lezen op de diverse fora en zo, wat met de Vortex waarsschijnlijk wel zal komen.
 
Jammer, dat Waxaddict geen 100ml potten heeft.
Dat is inderdaad jammer, dat je voor een zacht prijsje de diverse waxen uit kunt proberen net als bij de panel pots van dj. Maar waarschijnlijk worden er dan minder 200ml potten verkocht omdat de gemiddelde gebruiker die toch niet op krijgt.
 
Als je de wax op meerdere auto's gaat gebruiken wat natuurlijk met een Costum wax ook gaat zou ik toch voor de Vortex gaan. Hij heeft in de case ook best een exclusief uiterlijk waardoor die al snel gekozen word. Standtijd ook nog niet kunnen testen maar dat zit bij Waxaddict vaak wel goed.

Daarbij verander je misschien nog wel van idee aan je ontwerp en/of wax. Dus ik zou die lekker opschrijven oid zodat je jou perfecte Costum kan laten maken over een tijdje, en nu de mooie Vortex nemen. Die hoort immers in je collectie