• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Aan de andere kant als je even wacht kan je de vortex vast ergens tweedehands op de kop tikken en die custom wax ga je natuurlijk nooit zo tegen een zacht prijsje vinden. Heb je haast met die custom wax? Ik neem aan dat je tot zeker maart die toch niet zelf gaat smeren?

Met de pre order en black Friday deals waren de waxen toch een soort van betaalbaar, daar komen er vast binnenkort weer enkele van op fora ter verkoop als mensen ze geprobeerd hebben.

En trouwens, je hebt toch si3d op je corolla? ;)
 
@350Z

ik heb geen behoefte aan iemand's afdankertje. Als ik een vermogen voor een pot wax neerleg, wil ik deze nieuw en vers hebben. ;)
En daarbij, de Vortex is pas recentelijk op de markt, weinig kans dat je die 2dehands gaat vinden voor een dumpprijs.

Overigens heb ik met beide waxen geen haast. De weersomstandigheden zijn nou niet echt denderend om ze te gebruiken.
Op mijn auto zit inderdaad Nanolex SI3D. Deze wil ik zo 'kaal' mogelijk houden, dus er niets op smeren.
 
Ja daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, zeker als het natuurlijk een pot is voor de verzameling en niet gewoon om even wat testjes mee te doen.

En voor wat betreft het weer kan je inderdaad de komende tijd rustig aan doen, ik ga vanmiddag een wasje doen, maar hoop toch dat de mist optrekt!
 
@subarufreak jammer dat ik niet bij jou in de straat woon.
Dat de pakket dienst een volle doos met Waxaddict bij mij bezorgt.

haha, ja, dat zei Richard ook, gelukkig had er nog niemand getekend.

pakketje werd dan uiteindelijk door mezelf gevonden, opgehaald door mijn ma, gelukkig want de retoursticker was al bevestigd... :)
 
Dat leek me vrij duidelijk, maar de sets zijn inmiddels uitverkocht. Bij de waxen krijg je extra's.
 
Ook hier alles binnen, incl de Black Friday 1/1 Custom wax van 12pm

f261d1e27d7f9ea293b04412b6bdc68f.jpg
9ecfd8d4c05aea340eb501b2852cce9d.jpg
 
Nice! Voor de verzameling of ga je hem gebruiken? Zit daar ook een refill optie bij?

Welke geur vind je trouwens het beste?
 
Nice! Voor de verzameling of ga je hem gebruiken? Zit daar ook een refill optie bij?

Welke geur vindt je trouwens het beste?

Nou ik beide. Ik ben van mening dat je hem ook moet gebruiken. Die krijg ik toch niet op dus ben ik niet bang voor. Meestal zitten op 1/1 waxen of 1 van de... geen refill optie op. Dit om dus die oplage te houden zoals ze ooit zijn verkocht.

Nou kwa geur is persoonlijk natuurlijk maar ik vind de Pumpkin Spice best lekker. Kaneel achtig. De Bubbelgum ruikt naar hun bandendressing dus ook lekker. Verders vind ik eigenlijk Quartz het beste maja geen geur van helaas. Graphite vind ik dan weer lekkerder dan Vortex. Beide citrus achtig.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Voor welke waxen geldt zo'n optie eigenlijk?

In ieder geval voor alle 'normale' waxen, maar volgens mij moet je wel je pot opsturen. Dus misschien kunnen ze dan dus ook wel een refill geven op de special editions.

20161214_204844.jpg


Toch maar eens de graphite en quartz bestellen dan, spuiten jullie in de auto op op het interieur filter?

Morgen tweede laagje vortex op de Honda, kan nu al niet wachten ;)
 
Laatst bewerkt:
Graphite en Vortex kun je een refill van krijgen idd wanneer je de pot opstuurt maar goed voordat je dat weggesmeerd hebt...
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Haha ik wist dat je dat ging vragen, ondertussen het boekje van m'n vortex toegevoegd aan voorgaande post;)